Låt mig presentera: Cornelias Hus!




Kommer ni ihåg den fina
klänningen från Stella Nova som jag hade på mig på min födelsedag? Den beställde jag från den norska livs-stils-nettbutiken Cornelias Hus och som vanligt då jag hittar något som jag tycker om så vill jag så klart tipsa er bloggisar :) Så- varsågoda, här har jag valt ut mina favvisar från butiken och de får bli dagens shopping-tips :


Den stickade klänningen från Odd Molly får gärna flytta in min garderob och hänga brevid min pudderrosa klänning i silke från Stella Nova :) 

I butiken finner du ting till dig själv, hemmet och barnen. Några av de märken de selger till dame är förutom Odd Molly & Stella Nova:  Maison Scotch, Ti-Mo, Hunkydory m.fl. och till barn: Poppy Rose, Christina Rohde, Bisgaard m.fl. Du finner dessutom underbara möbler och diverse interiørting.


Det fina skåpet hade gärna fått förgylla mitt kontor...och Tolix stolen behöver nog ingen närmare presentation.


Tyllskjørtet från Poppy Rose har Johanna. Det är sååå fint och passar perfekt till höstens / vinterns festligheter :)  Ballerinorna från Bisgaard står på önskelistan..

Nu ska jag strax iväg ut och fixa några ärenden innan jag ska hämta hjärtat på dagis så tjingeling så länge! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tusen takk for masse nydelig inspirasjon:) Ser ut som det kommer masse fint til våren i Odd Molly ja. Gleder meg til å se deg vise oss noen godbiter;)

2010-10-04 @ 15:06:04
Postat av: Sessan ☆

Cornelias Hus är en av de butiker jag verkligen vill besöka irl!!

Min väninna Hilde shoppar massa där då hon besöker sin mamma i Tr:heim.



Ha en FAB uke söta

Postat av: T

Jeg bor i Trondheim og Cornelias hus er en av mine favorittbutikker. Hyggelig at du også liker den :-)

Jeg håper selvfølgelig at de tar inn mye fint fra OM til våren også!



Ha en fin dag, klem :-)

2010-10-04 @ 15:53:02
Postat av: T

Jeg bor i Trondheim og Cornelias hus er en av mine favorittbutikker. Hyggelig at du også liker den :-)

Jeg håper selvfølgelig at de tar inn mye fint fra OM til våren også!



Ha en fin dag, klem :-)

2010-10-04 @ 15:53:05
Postat av: Ulrica

Ja, den om-klänningen får plats i min garderob oxå :-)

/Ulrica

2010-10-04 @ 16:05:42
URL: http://icasmirakel.blogspot.com
Postat av: Emma

Den stickade Odd Molly-klänningen e ju helt fantastisk...den e jättefin även i militär-grönt...tänk en julafton i den klänningen. :-)

2010-10-04 @ 18:53:56
URL: http://spetsochbetong.blogg.se/
Postat av: isabella

nej vad gullig blogg du har! Supermysig!

2010-10-04 @ 19:07:09
URL: http://bostadstelefon.blogg.se/
Postat av: isabella

nej vad gullig blogg du har! Supermysig!

2010-10-04 @ 19:07:43
URL: http://bostadstelefon.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Åh vilken butik, dit skulle jag gärna åka! Tack för tipset kära du. :)

2010-10-04 @ 22:21:58
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Backe

Det holder ikke å være en fin butikk...

skal man sanke fornøyde kunder må man yte sevice

og være ydmyk.

Sjekk butikken Carma, http://hildecarma.blogg.no/- skal du til Tr.heim så bruk tiden din her..., de sender også varer over hele landet.

2010-10-07 @ 14:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91