Tisdag, sol & shopping hos Cornelias Hus!


Dagens tänkvärda.

Hej darlings!

Idag visar sig Oslo från sin soligaste sida utanför mitt kontorsfönster och jag har en glasögondag, det händer minsann inte ofta! Orsak? sena jobbnätter och något skräp på ena linsen som inte går bort så nu är nya beställda :)

Och på tal om att beställa... för en stund sedan beställde jag en super fin silkeklänning / kjole från den norska nettbutiken
Cornelias Hus. De har massa fint i sitt sortiment (kläder till både vuxen & barn, interiør etc) och just den här klänningen hade jag sneglat på en stund innan jag till slut slog till. Jag invigde den i Stockholm i helgen.


Hotel Diplomat fredag kväll. Klänningen kommer från Stella Nova och är ljusrosa, hmm...syns inte så bra på bilden..


...här ser ni den bättre. Jag gillar spets/blonde detaljerna och puffärmen.

Jag får be om ursäkt för att jag inte la upp tävlingen igår, den kommer snart :)  Nu tycker jag att vi njuter den här soldagen också håller vi fokus på positiva tankar !

♥ KrAmAr! ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas att du får en jättefin dag! Jag stadgar mig i Norge och "ting och tangar" d.v.s. gör om ungkarlshuset till en mer personlig oas. :-) Mycket jobb!



Här är det också sol så tänkte kanske ta en promenad. Får passa på att ta in allt solljus man får innan det börjar bli mörkt och grått!

Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vilken fin klänning! Och vilket rum ni hade! Fantastiskt!

En fråga bara, du får alltid en sådan härlig värme i dina bilder, har du någon särskild inställning på kameran? Hoppas att du får en bra dag. KRAM

2010-09-21 @ 13:34:47
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Jonas

Hej söte



Jag delar glatt med mig av pepparkakor om det är någon som är stygg! ;)



Hemma sjuk, uppdaterar hemsida, läser bloggar, ser på tv, sover. Hoppas allt är bäst och att det vart en fin bursdag i Stockholm!



Kram

2010-09-21 @ 14:15:46
URL: http://jonasnoren.com
Postat av: Lena Helmersson

Hej Solstråle!

Vilken fin klänning - så mycket DU. Härligt att ni har sol i Oslo - i Uppsala är det bara grått och regningt... Dock värmer din blogg och känns lite som sol för stunden. Helt rätt - fokus på positiva saker och sådant som ger energi, energitjuvar motar vi bort!

Varm kram,

Lena i Uppsala

2010-09-21 @ 15:30:18
Postat av: T

Kjempefin kjole, som kler deg godt!

Jeg bor i Trondheim og Cornelias hus er en av favorittbutikkene mine :-)

Klem

2010-09-21 @ 19:38:22
Postat av: Veronica

Lika fin som alltid =) Skulle vilja få kika in i din garderob =)

2010-09-21 @ 20:52:40
URL: http://vironica.blogg.se/
Postat av: Lattemamman!

Så vacker du är, det strålar om dig!! Kram

2010-09-21 @ 22:21:43
URL: http://blogg.mama.nu/lattemamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91