Godnatt !


Mitt söta lilla hjärta för bra precis 2 år sedan, då var hon 1,5 år. Det gäller verkligen att ta tillvara dagarna med de små för vips! så är de stora.

I kväll har jag tagit mig en nostalgitripp och tittat igenom mina blogginlägg från mars månad 2008 då vi hade vår "paus" i Thailand. Hittade bl.a. den här underbara bilden på Johanna som togs på en fotostudio i Chalong / Phuket inför att vi skulle förnya våra visum på en tripp till Singapore. Den resan var fantastisk ! :) 



Vi bodde helt fantastiskt fint på St.Regis och om du blir nyfiken på att se fler bilder från vår weekend i Singapore så kan du klicka
HÄR, då kommer du till mars 2008.

Nej, bäst jag hoppar i säng nu. Klockan är måndag sedan länge tillbaka.... ;)

GoDnAtTkRaMaR! ♥

Kommentarer
Postat av: Babs

Ja det var då det... DÅ var det roligt att läsa din blogg. Nu går jag sällan in här( med hopp om att du har skrivit om ngt annat än köp,köp, köp) och jag blir lika besviken varje gång.



Nästan 40 och ännu bara ett vackert(?)skal!

2010-03-29 @ 09:20:57
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vilket hotellrum! Och vilken söt liten tjej! Tänk vad tiden går fort och hur fort de växer. Sanslöst egentligen!

Jag hoppas att du får en underbar måndag. KRAM Lotta

Postat av: Fina Matildas mamma

Oj vilken utsikt, och insyn:-)

2010-03-29 @ 10:32:43
URL: http://www.finamatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91