Godmorgon torsdag & påsktips !


Nu kickar vi igång dagen och kör torsdag! Wiiieee!! :)

Godmorgon mina bloggvänner! Redan torsdag? Jag tror knappt mina ögon! Veckorna går verkligen sååå fort och imorgon knackar Weekend på dörren igen. Och inte vilken weekend som helst för imorgon startar PÅSKEN för många. Påsken känns nästan "heligare" än julen här i Norge och super många tar ledigt hela nästa vecka och reser till fjell & hytter. Vi däremot blir kvar och njuter Oslo i påsk också laddar vi för Thailand dit vi planerar att resa snart :)
 
Jag brukar inte pynta så jättemycket till påsk men min gula Mateus servis åker fram, jag köper några påskliljor också blir det ett ris att hänga rosa & vita påskägg i. Och kanske gör jag något i stil med detta över vår köksö:


Så här har de skyltat i fönstret hos Åhlens. Kul idé att göra ovanför tex köksbordet, eller en köks-ö.


So far har jag shoppat dessa påskägg, det rosa hittade jag på en Konsum butik i Stockholm, det blommiga finns hos Åhléns och det finaste, med kaninen på kommer från favoriten
Maileg och det gör även servetterna. Jag hittade ägget hos butiken Koffert i Stockholm.

Bäst jag hoppar i duschen nu så att jag får gjort allt jag ska innan jag det är dags att shoppa T.G.C. på H&M ;)  Ska du dit? Uppdatering kl.08.50: det har hänt en sak så jag får droppa H&M shoppingen idag. HAPPY shopping till er som ska dit! och en tröst för oss som inte kan vara där kl.10 idag är att det kommer påfyll av kollektionen framöver :)


Önskar dig en AMAZING torsdag !! och du, idag är det VÅFFEL-dagen så lyxa till dagen med en god våffla med grädde + sylt också glömmer du väl inte att tävla?! :)

KrAmAr! ♥


Kommentarer
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Jabadabadooo... äntligen våffeldagen, gott. Blir det en våffla idag?

Själv hoppas jag att vi kan ta det som mellanmål ute i det vackra vädret idag.



Vilka enormt fina påskägg! tack för dina dina tips!



Kram Kram Camilla

Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vi tjuvstartade våffeldagen redan igår! Ibland får man fuska lite eller hur?

Visst är påskägget från Åhléns fint! Ska ner idag och shoppa lite påskpynt. Ha en härlig dag. KRAM Lotta

2010-03-25 @ 08:58:34
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Fredrik Frisören

Vilket fint påskpynt!

2010-03-25 @ 09:02:53
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Helena

Hej tjejen!

Fina bilder på dig och Emma igår! Såg att ditt hår var liite rakare där, tycker det var kanon fint på dig!

Prova platta det någon dag, du skulle passa fint i det!



(((kram)))

2010-03-25 @ 10:07:13
Postat av: EllaBelle

Du har så bra smak för olika stilar.

2010-03-25 @ 10:33:23
URL: http://ellabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91