Tävling: Vinn fina barnkläder & väska från Tiny-Doe!



Mina kära bloggläsare!

Det känns jättekul att få presentera en tävling i samarbete med det norska märket
TinyDoe.  Kollektionen är lekfull och innehåller bl.a. en glittrig regnkappa, tuffa solbriller och de FINA plagg + söta veske som du kan vinna om du är med och tävlar!


Vinst 1: Plissetopp kr 449 & tights kr 329 = ett värde av ca 800nok.


Vinst 2: Hettegenser / hood kr 649.


Vinst 3: Söt rosa veske kr 299.

För att vara med i tävlingen skriver du en kommentar till mig i detta inlägg senast måndagen den 29:e mars. Det blir, som ni ser, 3 vinnare denna gång så chansen att vinna är större än vanligt!

Kram & stort LYCKA TILL!


Kommentarer
Postat av: Cecilie G

Hei! Nydelige klær! Håper jeg blir en av de heldige denne gangen! Takk for inspirerende og morsom blogg:) hilsen fra cecilie i oslo

2010-03-23 @ 12:59:13
Postat av: maria

Åh vilka fina kläder!

Jag skulle mer än gärna uppdatera äldsta dotterns garderob, då hon växer så det knakar. :-)

Kram!

Postat av: Maria

Vilka fina saker!! Min prinsessa hemma skulle bli överlycklig för något av det. Tack för en härlig blogg!!

2010-03-23 @ 13:09:04
Postat av: Petra

Jag är med och tävlar om de fina kläderna,har tre st flickor så här behövs det kläder:)kram

2010-03-23 @ 13:10:57
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Jessica

Fantastiska kläder! Skulle passa perfekt på min underbara lilla sessa.

2010-03-23 @ 13:14:59
URL: http://amazingyou.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Jättesöta saker! Gillar verkligen t-shirten på den nedersta bilden. Vill så klart vara med att tävla. Kram Lotta

2010-03-23 @ 13:18:59
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Heidi

Så fiiiine klær (og nydelig bilder og modeller!). Jeg er gjerne med og krysser fingrene for at jeg er heldig!:)- Heidi♥

2010-03-23 @ 13:23:06
URL: http://frufly.blogspot.com
Postat av: Camilla

Så fina saker, särsl´kilt tunikan och tightsen. Det skulle sitta fint på min lilla tjej! Och den där nätväska... Jag har forfarande kvar min vita sen åttiotalet. Totalt opraktiskt, men ändå.

2010-03-23 @ 13:26:29
Postat av: Meri

Kul! Hade ite hört om denna märke förrut, och de har jättefina saker! Är gärna med i utlottningen!! TAck och kram!

2010-03-23 @ 13:29:39
URL: http://meritxell-scrap.blogspot.com
Postat av: Mingar

Det är alltid lika kul med dina tävlingar!! Nu håller jag tummarna lika hårt som vanligt för att jag ska vinna... :).



Tack för inspirerande och supertrevlig blogg!!

2010-03-23 @ 13:35:59
Postat av: Mimmi

Synd att jag inte just nu har någon liten tjej att vinna till så jag hoppar tvälingen och säger lycka till till alla andra.

Håller med dig ang grönsaker. Men skalad morot håller sig...tänker bara på din morgonstress :-)

2010-03-23 @ 13:40:10
Postat av: June

Hei Anna Stina!

Vil gjerne være med å konkurere om disse fine tingene som hadde vært fine å oppdatere min datters garderobe med! :)

Klem June!

2010-03-23 @ 13:52:25
URL: http://www.junesdagbok.blogspot.com
Postat av: Mariette

Vad spännande med ett kläd-märke jag aldrig hört talas om förut!

Verkligen fina kläder! Den där glittriga regnjackan skulle min dotter bli tokig i!!!

Är gärna med och tävlar om de härliga kläderna och finfina väskan, som är perfekt strandväska i sommar!



Må så gott kära du!

2010-03-23 @ 13:59:37
URL: http://smallandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Så herlige klær! Klart jeg vil være med i konkurransen! Ha en fin-fin vårdag.



:-) Elisabeth

2010-03-23 @ 14:06:59
Postat av: Sara

Hej! Jag gør gærna ett nytt førsøk och hoppas på tur denna gången;-) Jættefina klæder har inte sett dom førut, en sådan væska hade jag nær jag var liten!! Ha det gott, kramar Sara

2010-03-23 @ 14:10:11
URL: http://semlansmamma.blogg.se/
Postat av: Tonje Bakken

Så flotte klær, tror jeg vesla kan bli fin i.

Jeg så knapt ikke på noen blogger før jeg oppdaget din - via Randi sin, begges blogger er kjempegøy å lese:-)

Ha en fin dag!

2010-03-23 @ 14:12:22
Postat av: Solveig

Hei!

Jeg vil gjerne være med! Veldig fine klær! Ha en strålende dag!

2010-03-23 @ 14:17:21
Postat av: Linda

Åh jag är gärna med och tävlar! Ha en jättebra dag!Kram/L

2010-03-23 @ 14:31:19
Postat av: Josefina

Skulle jättegärna vilja vinna detta till min fina Nova som blir 4 år i maj !



Hon ska bli storasyster i juni/juli och ser verkligen fram emot det ! Lillebror kommer få mkt uppmärksamhet från alla håll och vi ska göra vårt bästa för att ge henne lika mkt uppmärksamhet.

Varför inte uppmuntra med lite "bli storasysterpresenter" ?

2010-03-23 @ 14:32:08
URL: http://dekallarmigjossan.blogspot.com
Postat av: Nina Josefin

Aldrig mer ska jag åka tåg i Vietnam. folk som spyr bakom dig, toaletter som läcker och hemska förseningar. Tacka vet jag svensk kollektivtrafik. Fast oj, den suger ju den också...



http://ninajosefinl.blogg.se/2010/march/hemskaste-tagresan.html#comment

2010-03-23 @ 14:52:20
URL: http://ninajosefinl.blogg.se/
Postat av: Signe

Jag är gärna med och tävlar.



Tack för en super härlig blogg.



Kramar

2010-03-23 @ 14:54:43
Postat av: C

åh vad bra. jag är med och tävlar!

2010-03-23 @ 15:10:35
URL: http://cblog.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag är hemskt gärna med och tävlar om de fina tingen åt min lilla prinsessa! Kramar

2010-03-23 @ 15:12:03
Postat av: Ebba's mamma (Angelica)

Hej!



Vilka fina kläder, och väskan! En sån hade jag när jag var liten :-)



Kram,

2010-03-23 @ 15:17:50
URL: http://mideco.blogg.se/
Postat av: Maria

Jätteroligt med en till tävling! Brukar inte ha tur på tävlingarna men håller tummar och tår nu vore lägligt inför min dotters stundande födelsdagskalas också :-)

och vårkänslorna fick jag på köpet när jag såg de finfina bilderna! Verkligen ursöta kläder och vilken väska. Flashback från min egen barndom :-)



Och en stor kram till dig för all inspiration du ger mig genom att jag får blicka in i ditt liv via bloggen!

2010-03-23 @ 15:18:47
Postat av: Angelica

Vill gärna vara med i din tävling

Min lilla Livia växer fort och garderoben behöver lite fina saker. Skulle gärna vilja hänga in något från dessa underbara kläder. Snyggt sött och lite busigt på samma gång!

Ha en fin dag

kram från Angelica

2010-03-23 @ 15:20:15
URL: http://angelicalivia.blogg.se/
Postat av: Fru Lundin

Vad fint!!! Ella hade nog blivit glad för en vinst från denna tävlingen :)



Ha en bra dag!

2010-03-23 @ 15:27:34
URL: http://frulundin.blogspot.com/
Postat av: Kristina

Kjære deg som forgyller våre dager!

Vi er heldige som får mulighet til å vinne så fantastiske klær og accessories på din blogg! En slik veske hadde min prinsesse på 2 år elsket å bære rundt på.

Ønsker deg alt det beste ♥

2010-03-23 @ 15:52:06
Postat av: Stämningsfullt

Hej!

Å så nostalgisk jag blev när jag såg den väskan! De var ju "poppis" när jag var liten och jag minns att både jag och mamma hade sådana :)

Jag vill gärna vara med och tävla om de fina priserna.

Kram!

2010-03-23 @ 15:58:25
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: Anna

Mysiga, fina underbara kläder. Nu vill jag vinna dessa till mina härliga tjejer.



De är så fina och man blir så glad nu vill jag vinna dessa idag!

2010-03-23 @ 16:10:35
Postat av: Sandra B

Nej men vad rolig tävling! Jag har 2 prinsessor hemma, och tänk att få klä dom i dessa ursöta plagg när vårsolen kommer fram!

Vi längtar massor!

Tack för en fin och inspirerande blogg, visar att man kan vara mamma samtidigt ha lite glamor i livet!

Mvh Sandra B

2010-03-23 @ 16:11:14
Postat av: Helena Rydell

Mitt fjärde barn blev en flicka vilket blir lite annan typ av kläder.... Hämtar mycket inspiration från din blogg just vad gäller tjejens kläder (samt mina egna!!!).... Tackar för en trevlig blogg!!

MVH Helena R

2010-03-23 @ 16:48:12
Postat av: Jossan

Åh, du har så härliga tävlingar. Även om man inte vinner så blir man så inspirerad. Och då inte bara av tävlingarna, hela bloggen är en "feel good-blogg". Du klagar aldrig (i bloggen) och är en riktigt power-mamma!



(Å självklart håller jag tummarna att min lilla tjej vinner).



Ha en härlig dag!



2010-03-23 @ 16:54:24
URL: http://smaochstoraaventyr.blogg.se/
Postat av: cissemosse

Utrolig søte klær og en fantastisk inspirerende og positiv blogg!

Håper på vinnerlykke, spesielt siden trekningen er dagen etter bursdagen min!

2010-03-23 @ 16:57:33
URL: http://cissemosse.blogspot.com/
Postat av: Camilla Ringvold

Hej!

Jag ar en svensk/norsk tjej som bor i Spanien. Har precis borjat lasa din blogg, men nu som jag val borjat kan jag inte sluta!!! Jag skulle jattegarna vilja vinna lite mysiga flickklader till min lilla dotter! Tack!

2010-03-23 @ 16:57:58
Postat av: paniz

Vilken fin bakgrund du har på din blogg! Jag gillade att Hello kitty var med! Har du gjort den själv eller? :)

2010-03-23 @ 17:37:19
URL: http://jeph.blogg.se/
Postat av: Jane

Tror at Linea , og ikke minst mamma`n hennes,hadde blitt glad for gevinst! :-) Vi krysser fingrene for hell og lykke!!

2010-03-23 @ 17:53:51
Postat av: kickan

Helt underbara kläder och väskan gav mig en riktig nostalgitripp eftersom jag själv släpade med mig en nästan identisk väska i min egen barndom för dryga 28år sedan ;)

2010-03-23 @ 18:07:45
Postat av: Johanna

Alltid kul med tävlingar! Och supersöta kläder verkligen! :-)

2010-03-23 @ 18:19:01
Postat av: anna

Självklart provar vi lyckan och är med och tävlar ;)



Tackför en fab blogg.

2010-03-23 @ 18:26:18
Postat av: Anna

Hej!

Åh så glad jag blev när jag såg denna väskan! Den minner om alla besök på badstranden när jag var liten. Min mamma hade alltid en sådan väska med sig och jag hade en liten modell i samma färg(rosa så klart!)Så jag vill verkligen vara med och tävla!

Kram Anna

2010-03-23 @ 18:30:41
Postat av: Marie Borr

Hejsan,klart vi vill vara med i din tävling och vinna fina kläder.Kram Marie och Grace.

2010-03-23 @ 18:48:45
Postat av: Anna

Kul med ett nytt märke, som dessutom verkar FAB helt i min smak, tror tjejerna skulle passa utmärkt i detta, har en 8 åring och en 3-åring och så en prins däremellan :-) Jag hoppas på mycket tur och håller tummarna för att jag vinner ngt av priserna. Kramar Anna

2010-03-23 @ 19:01:59
URL: http://alovesand.blogspot.com/
Postat av: Wenche

Oj, så masse fine klær og andre ting i denne web shopen:)

Stina på 8 trenger absolutt noen nye klær, hun begynner å vokse ut av de fleste nå;) Og vesker elsker hun:)

Klem, Wenche:)

2010-03-23 @ 19:21:28
Postat av: Jeanette

Underbart fina kläder (som vanligt!!!) i din blogg - mycket inspiration och vårkänslor!

//Jeanette

2010-03-23 @ 19:24:33
Postat av: Kim

Åh vilka söta saker. Klart jag vill vara med o tävla om nåt fint till min prinsessa Tilde.



//Kim

2010-03-23 @ 19:31:33
Postat av: Lillemor

Hejsan. Vad kul med en tävling hos dig! Jag har två döttrar som jag är säker på skulle upskatta alla dessa vinster, men självklart kan jag nöja mig med en ;-)

Jättefina plagg och väska. Mvh Lillemor

2010-03-23 @ 19:49:55
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Postadress Torslanda

Glittrig regnkappa, vilken grej.

Passar väl utmärkt till en liten tjej.

Små väskor jag själv har av många slag

men för en liten tjej med rosa rum

skulle en sådan här göra hennes dag.

Med detta rim hoppas jag ro hem

vinsten till Sveagatan sju minus fem!!

2010-03-23 @ 20:04:58
URL: http://www.postadresstorslanda.blogspot.com
Postat av: Anne

Hjälp, vad nostalgisk jag blev nu. En sån väska hade jag när jag var liten - hade dock helt glömt bort dem tills nu. Jag skulle gärna se min dotter göra en repris på väskan!

2010-03-23 @ 20:09:47
URL: http://www.mysfabriken.se
Postat av: Slæsh

Hei,vil gjerne være med i konkurransen.

Hver dag er jeg innom og kikker og får inspirasjon.

Jeg fyller år på søndag(28mars),hadde jo vært kjekt å vinne klær til min prinsesse da...:)

Selv om ikke det er til meg så blir jeg jo takknemlig for gave til min datter:) Krysser fingrene:)

2010-03-23 @ 20:14:47
Postat av: Camilla

Hei, jeg er gjerne med i konkurransen! Slik veske ønsket jeg meg når jeg var liten... Nå er det kanskje min datters tur..



2010-03-23 @ 20:17:49
Postat av: susan

Nydelige klær og jeg håper at jeg vinner outfit nr 1 til min datter.

2010-03-23 @ 20:40:11
URL: http://susans-side.blogspot.com/
Postat av: Anna-Karin

Å vilken Underbar Tävling! Jag är gärna med och tävlar=O)!



Måste bara få säga att Din Blogg är helt Underbra! Har haft lite dåligt mer enerig så jag satt och kollade lite i din blogg och vips så är jag Full med Enerig och Insperation=O)!



I bland så önskar jag att jag oxå bodde i Norge/Oslo för jag tycker att de är sååå Underbart med alla ballonger Du köper, Tänk om de kunde finnas en sån butik här om kring mig.



Din Blogg Gör Verkligen En Glad & Lycklig!



Önskar dig en Underbar Kväll!



Kram Anna-Karin

2010-03-23 @ 20:40:21
URL: http://www.annakarin.bloggplatsen.se
Postat av: Cissi

Åhhh, den väskan kommer jag ihåg, själv hade jag en gul! Hade gärna vunnit en till mina prinsessor. Har faktiskt letat på loppis efter en sån men ej hittat nån...

Underbar blogg!

2010-03-23 @ 20:55:20
Postat av: Kristi

Hei!

Min lille Lerke hadde vært nydelig i disse klærne. Tusen takk for en flott blogg! Du er i vinden:-)

2010-03-23 @ 21:12:39
Postat av: martina

åh vad roligt att bli introducerad till ett nytt märke! :) superfina kläder med ett fräscht intryck!

Vore extra kul att vinna för mig som svenska då dessa inte verkar finnas i butik i Sverige (enligt deras webbsida). Håller tummar och tår! :)

2010-03-23 @ 21:14:59
Postat av: Caroline

Hei Anna-Stina!

Jeg blir også veldig gjerne med på denne flotte konkurransen med de fineste klærne som premier :)

Spesielt den fine tunikaen og tightsen hadde blitt kjempefine på min prinsesse :)

Krysser fingrene igjen for at jeg har vInNeRlYkKe ;)

Takk for flott og inspirerende blogg. Klem, Caroline

2010-03-23 @ 21:29:15
Postat av: Anna

Åh vilka fina priser! klart man är med och tävlar..=)

kram

2010-03-23 @ 21:43:25
Postat av: lotta

Som alla andra är jag också med!

2010-03-23 @ 21:50:10
Postat av: Angelica

Vilka fina kläder! Vill absolut vara med och tävla, dotterns garderob måste uppdateras då hon växt så de knakar senaste tiden.



Ha de gott!

2010-03-23 @ 22:15:04
URL: http://varthusbygge.blogg.se/
Postat av: kim

superfina kläder! i småstaden där vi bor finns inte mycket kul kläder som inte syns på alla.

vår lilla tjej har dessutom börjat bli en liten bestämd dam och har sina favoritplagg som helst ska bäras dygnet runt och till vad som helst ;)

något utav detta hade nog definitivt fallit henne i smak =)

2010-03-23 @ 22:17:01
Postat av: Anna-Carin

Gissa om dessa underbara kläder hade passat bra i min dotters garderob??!!

Städade ur den i går på alla urväxta kläder, så nu ligger det några stackars magra högar kläder kvar..

Påfyllning behövs snarast!!!



Tack för en bra blogg!!!

2010-03-23 @ 22:41:29
Postat av: Kari

Jeg forsøker igjen... :-) Har ikke hatt hellet med meg i tidligere konkurranser, men jeg gir meg ikke. ;-) Jeg har et lite tantebarn som nettopp har blitt storesøster. Klærne hadde vært helt nydelig til henne og en flott presang nå som hun må dele oppmerksomheten med en skjønn lillebror.



Ellers er jeg en fast leser av blogggen din. Nå når jeg ikke lenger er så mobil, gleder jeg meg over alt det flotte du viser fram. Du må jo ha drømmejobben... Det var også gjennom deg jeg fant drømmebutikken, nemlig Daisy. Vet ikke hvor mange timer jeg var der inne og jeg måtte fortelle dem at det var du som hadde tipset meg. Jeg fikk en kjempeservice. Så takk igjen for tipset!



Kari :-)

2010-03-23 @ 22:45:48
Postat av: Lina

Tvi tvi for meg, håper jeg vinner :)

2010-03-23 @ 23:18:02
URL: http://www.haugland.net/wp
Postat av: Bodil

Klart man vill vara med och tävla om fina kläder och saker till min prinsessa.

Kul!

2010-03-24 @ 00:15:32
URL: http://www.morsefarm.blogspot.com
Postat av: Elin och tjejerna S

Hej!



Vilka vårglada vinster! Hade en sån där liknande väska när jag var liten, fast den var ljusblå! :)

Är gärna med och tävlar.



Ha det gott!

2010-03-24 @ 00:19:52
Postat av: Nettisens

Hallå, hallå!



Självklart vill jag också vara med och tävla i denna fantastiska tävling....

Håller mina tummar och tår att det kanske blir lite nytt i Nathalies garderob...



Tusen tack för en inspirerande blogg

//Nettis

2010-03-24 @ 08:37:21
URL: http://nettisens.blogg.se/
Postat av: Sussie

Provar lyckan och hoppas på tur! :)

2010-03-24 @ 08:56:08
Postat av: madde

Vilket härligt märke :) Det har jag inte sett innan.

Måste jag kika in,



Så jag e givetvis med i tävlingen!



Ha en fin dag



MVh Madde

Postat av: Michelle

Har en riktig prinsessa här hemma som skulle älska att få vinna den här tävlingen. Och vilken lycka är bättre för en mamma än att få se sin lilla älskling lycklig? Därför hoppas jag på att det är min tur att få vinna :)



Kram på dej och Johanna

2010-03-24 @ 09:57:55
URL: http://MsDemoch.wordpress.com
Postat av: Linn

Hei!

Etter å ha sett deg tipse om dette merket i Kamille har jeg blitt stor fan! Så mye tøft og fine farger! Jeg er selvfølgelig med i kokurransen, og krysser fingrene hardt for at min Lille skal få nye klær fra Tiny Doe!

2010-03-24 @ 10:25:12
URL: http://www.lillesverden.com
Postat av: Anna-Lena

Vilka fantastiskt vackra kläder! :D Dessutom är min lilla tjeja väsk-tokig precis som sin mamma så jag tävlar så absolut! :) Ha en skön dag!

2010-03-24 @ 10:29:23
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

Såå fina kläder, självklart vill jag vara med och tävla! ha en mysig dag!

2010-03-24 @ 10:41:24
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Emma

Men vilka fina kläder!!! Är så gärna med och tävlar! Kram

2010-03-24 @ 10:55:15
URL: http://fambjork.blogg.se/
Postat av: Finna

Vilka fina kläder!! Vill såklart vara med och tävla, även om jag ju har en liten kille... Men min systers döttrar skulle bli ursöta i dessa kläder!! KRAm!!

2010-03-24 @ 10:57:43
URL: http://www.finna.it
Postat av: Emelie

Jag vill jättegärna var med och tävla om fina kläder till min lilla tjej.



Tack för en mysig blogg, som ger en ett leende på läpparna!



/Emelie

2010-03-24 @ 11:03:33
Postat av: linn

For noen fine klær, disse ville falt i smak hos min datter så jeg vil gjerne være med i konkurransen. Ha en flott dag:)

2010-03-24 @ 11:57:47
Postat av: madde

o denna tävling vill jag vara med i,det skulle vara skoj om min dotter astrid skulle få skutta runt i dessa i sommar(hennes första sommar)



ha en fin dag!!



//madde&astrid

2010-03-24 @ 12:59:58
URL: http://www.busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: Mussi

Kjempe fine klær!

2010-03-24 @ 13:14:15
Postat av: Linda

Å va kul med en tävling igen:) min Moa skulle bli jätte fin i plaggen på första bilden. Ha en super dag! Kram Linda

2010-03-24 @ 13:16:37
Postat av: Linda wiren

Är hemma med sjuk 4 åring på 4 dagen. Hon älskar kläder. Det hade varit superkul att få vinna något till henne.

Tack för mysig blogg den förgyller vardagen

2010-03-24 @ 14:50:49
Postat av: Johanna & My

Ja, här i Thailand har ett antal söta klädesplagg förstörts i tvätten.. :( Det skulle vara mer än ljuvligt att därför VINNA så goa kläder!! Med hopp om vinst skickar jag värmande kramar...!!

2010-03-24 @ 15:34:19
URL: http://oslagbart.wordpress.com
Postat av: Jessica

Nu blev jag lite nostalgisk för precis en sådan väska hade jag när jag var liten, och det var min absoluta favorit väska. Tyvärr kom den bort i en flytt och sen dess har jag inte sett till den...

Nu håller jag tummarna för en ny version av väskan.

Kram

2010-03-24 @ 18:30:22
Postat av: Tina

Vill gärna vinna ! Här behövs lite påfyllning i garderoben nu till våren :)

2010-03-24 @ 19:01:48
Postat av: Sofie

Åh! Så fantastiskt fint! Skulle passa min söta systerdotter alldeles utmärkt!

2010-03-24 @ 20:15:06
URL: http://pimimims.blogg.se/
Postat av: Maria

Denna tävling vill jag verkligen vara med i! Vilken lycka det vore för min dotter att få gå omkring i dessa vackra kläder.



Hoppas turen är på min sida!

Tack för en inspirerande blogg./Maria

2010-03-24 @ 20:37:40
Postat av: Anonym

Kjempefine klær! Hadde vært utrolig artig om jeg var en av de heldige denne gangen:)

2010-03-24 @ 21:14:47
Postat av: carola

Kära du! Jag får tips om det ena finare än det andra och blir både shopping- och vinstsugen. Hoppas på tur den här gången.

Kram Carola

2010-03-24 @ 21:54:17
Postat av: Mie

Hei Gizmolina! En kjekk konkurranse igjen ;)Det var noen utrolig søte klær i sarte sommerlige farger. Akkurat etter min smak ;) Gullet mitt trenger noen sommer/vår klær og jeg hadde blitt kjempeglad for å vinne. Klem

2010-03-24 @ 22:56:42
Postat av: Ulrika

Hej.

Klart jag tar chansen att tävla om så fina kläder till min lill-tjej!

Tack för en härlig blogg.



2010-03-25 @ 07:17:43
Postat av: ida

Jag vill vara med och tävla för systerdotter Elsas räkning! Nu håller jag mina tummar. Ha en fin dag! // Ida

2010-03-25 @ 12:38:51
Postat av: Nina Therese

Nydelige klær! Endelig har min lille engel begynt å ville pynte seg litt, til mors store glede:) Derfor hadde vært fantastisk å få vinne denne konkurransen:) Nina

2010-03-26 @ 11:17:40
Postat av: Johanna

Helt underbara kläder:-)

Är gärna med och tävlar om kläder till min lilla sessa!



Kram och ha en fin söndag vidare!

2010-03-28 @ 18:52:10
URL: http://johannamariastrand.blogg.se/
Postat av: Karin Eng

Vilka underbara kläder, klart att man vill vara med och tävla! Hade själv en liknande väska när jag var i min dotters ålder. Tack för en underbar och inspirerande blogg! Karin

2010-03-28 @ 20:02:39
Postat av: frida a kjellberg

God kväll kära du!



Följer din blogg i princip dagligen och vill passa på att tacka för en inspirerande och glädjefylld blogg! Jag blir alltid på bra humör då jag "varit inne" hos dig en sväng.

Varma hälsningar från Frida, Sohies mamma!

2010-03-28 @ 20:17:57
Postat av: Irene

Så skjønne, herligheter for små prinsesser, nydelige klær. Min datter hadde elsket dem. Takk, for en fantastisk blogg Anna Stina, "Lykke" for en mamma som meg å følge med i bloggen din. Den bugner av inspirasjon og glede, det smitter; ) Herlig! God Påske til deg og dine. Irene

2010-03-28 @ 20:25:29
Postat av: Mamma till Matilda

Jag hade också en sådan väska då jag var liten, tänk så roligt att allt kommer tillbaka på ett eller annat vis :-). Nu vill jag naturligtvis vara med och hoppas att jag vinner nått fint till min söta prinsessa.



Ha en bra dag!

2010-03-28 @ 20:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91