Working late.


I senaste svenska Femina är det en intervju med en av mina favorit konstnärer:
Lisa Rinnevuo. Jag har flera tavlor av henne som jag är väldigt glad i och den ni ser här står på önskelistan. Den känns väldigt "jag" = city-girl...

Herregud så s.k.ö.n.t. det var att kliva in genom dörren hemma efter en hel kväll / natt på redaktionen. Nu är jag i mål = bra ! :) Tyvärr missade jag kvällens happening hos Zimba (p.g.a. att jag satt fast i jobbingen) men jag hoppas att ni som var där koste er och shoppade massa fint.


Onsdag runt kl.10.15. Här ser ni alla fina detaljer bak på jackan från Chill Norway som jag visade igår. Johanna insisterade på att ha på sig den på väg till dagis idag trots kylan. Tur vi åkte bil ;)

Det var bara 6 grader ute nyss då jag körde hem och den här kylan får mig att längta till Thailand...ska drömma om varma vindar och vackra beacher i natt...

SwEeT dReAmS!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tavlan är helt fantastisk!

Postat av: Kim

När utser du vinnarna i "How to kiss a frog-tävlingen"?

2010-09-30 @ 08:55:14
Postat av: Emma

Vill bara hälsa att du gör mig så glad, jag läser din blogg varje dag men skriver sällan. Det slog mig just att du känns som en "vän" i vardagen. Har just lämnat mina barn på dagis och skola och nu ska jag göra lite ärenden. Har tagit ledigt idag för att fixa lite saker men var bara tvungen att dricka en latte och titta in till mig favorit blogg. Kram till dig!

2010-09-30 @ 09:21:09
Postat av: Mussi

Fantastiske bilder.Hvor får man kjøpt disse i Norge?

Ha en strålende dag i solen ;0)

2010-09-30 @ 09:27:20
Postat av: Line

God morgon! Håller verkligen med om att tavlan var jätte fin !!

Hur orkar du va vaken så länge och ändå fungera? sprida denna glädje och värme? You are amazing girl !! ;-)

Hur som helst så hoppas jag att det varar "korta perioder" för annars är jag orolig att du nog behöver en ny "Paus" i ditt paradis. ?

Ha en u n d e r b a r dag fina du!



2010-09-30 @ 09:34:29
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vilken FIN tavla, gillar den massor! Har ännu Femina kvar att läsa, men har jag tur blir det i helgen!

Jag hoppas att du är klar nu så att du hinner njuta helgen innan nästa dead-line kommer. Glöm inte bort dig själv i all stress. KRAM

2010-09-30 @ 09:57:50
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: MARIAHS

6 grader blir varmt i forhold til 3 grader her i Rogaland. Igår måtte jeg skrape bilen,det synes jeg er tidlig..;) Savner sommeren.

Nydelig Chill Norway genser/tunika.

Her forbereder jeg salgsutstilling som jeg og en venninne skal ha på lørdag. Her selger vi barneklær,engler,ørepynt,tøffe fuglekasser m.m

(titt gjerne innom og se hva jeg lager: http://mariahs-mariahs.blogspot.com)

Ha en fortsatt fin dag:)

2010-09-30 @ 10:41:20
URL: http://mariahs-mariahs.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Jag är oxå ett stort fan av Lisa Rinnevuo! Vi har en tavla av henne och valde faktiskt mellan den du visar och den vi till slut valde :-) Vi lär definitivt utöka med fler av hennes tavlor!

Kram Ulrica

2010-09-30 @ 14:55:29
URL: http://icasmirakel.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Lisas tavlor är underbara!!!!

2010-09-30 @ 22:35:39
URL: http://Mammasfotspar.bligg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91