Sova, jobba, sova, jobba...


Jag är så trött att jag önskar att jag också kunde gömma mig bakom ballonger idag;)

Godmorgon sweeties!

Jag hinner knappt somna så ringer klockan och det är en ny dag igen och i natt kom lilla J in till mig runt kl.04 och sa att hon ville titta på dvd...hmm...till slut, efter ca 1 time, somnade vi om igen och hjärtat sover fortfarande. Söta Bente som var barnvakt igår kväll (då jag var på red.) sa att hon tror att J inte är helt i form...och i natt var Johanna super täppt i näsan så jag håller alla tummar jag har för att hon I.N.T.E. vaknar sjuk för det vore lite kris för mig och mitt jobb...

Måste köra på här nu så jag önskar dig en magisk dag och hoppas att din sol skiner!

♥ KrAmAr ♥


Kommentarer
Postat av: Kristine

God bedring til J. Håper at det ikke er noe, og at hun får gå til barnehagen og leke. Er hjemme med min lille jente på 4år i dag, øreverk og et oppkast som jeg tror var mest gulp ;( En paracetamol bedrer nok verken hos henne.

Lykke til med innspuren av Mor & barn.Gleder meg til det kommer ut ;)

Klem Kristine

2010-09-22 @ 09:09:51
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Ja barn har en tendens att bli sjuka när man som allra minst behöver just det! Men, det är ju som det är och jag lånar ut mina tummar till dig idag. Själv är jag redan hemma med en liten pojke som fick feber igår! Ta hand om er. KRAM

Postat av: anette-guttemamma

Stakkar liten,kanskje både hun og mamma trenger en dag hjemme...?? IKKE lett,tro meg,med 3 barn går det på noen dager..og gjerne når det passer dårligst...MEN barna må gå først (lett å si til andre)

klem og lykke til♥

2010-09-22 @ 09:44:45
URL: http://www.guttemamma.com
Postat av: Monika

Gillar din blogg starkt!

2010-09-22 @ 09:51:33
URL: http://highheelsinaussie.blogg.se/
Postat av: Marie

God bedring til Johanna!



Anette: Eller kanskje hun trenger en dag hjemme sammen med pappa? Jeg forstår ikke hvorfor det automatisk må være mamma som er hjemme når et barn er sykt. Det er ikke bare lett å si til andre at barna må gå først, det er også ofte helt uriktig og bidrar ikke med annet enn dårlig samvittighet for foreldre som har et yrke der jobben faktisk må gå foran barna enkelte ganger (uten at de skal lide for det av den grunn, og selvfølgelig ikke hele tiden).

2010-09-22 @ 11:05:46
Postat av: Maria

Hej!

Hoppas lilla J redan mår bättre men jag måste hålla med det Marie skriver i sitt inlägg. Varför det automatiskt måste vara mamma som är hemma? I mitt fall har vi delat rätt lika även om det är maken som varit hemma mest. Vi har båda bra jobb och vi behöver båda vara på plats på jobbet OCH i hemmet. Men det är ju ett val man gör som föräldrer och man får ofta stå för sitt val när barnet blir äldre och inte minst när barnet skaffar egna barn och undrar varför ens jobb alltid var så viktigt när barnet var litet.. Detta är inte kritik för vi är ju alla fast i våra roller.

Tack för en fantstisk blogg och jag uppskattar det du gör enormt. Du är en självständig och stark yrkeskvinna!

Maria

2010-09-22 @ 13:41:14
Postat av: viktorfrisk

Snygg blogg, komentera gärna min också! Och följ den om du vill, ha en bra dag

MVH Viktor Frisk - Eskilstunas största bloggare!



- Hur har din dag varit ?

2010-09-22 @ 15:43:13
URL: http://www.knockouts.eu
Postat av: Johanna

Usch då! Hoppas att inget blir värre. Är många som går omkring och är förkylda just nu!

2010-09-22 @ 16:29:55
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Natasha Goulden

Jättefin blogg! Kram

2010-09-22 @ 17:32:40
URL: http://gsis.blogg.se/
Postat av: Diba

vill du bli dagens blogg?



isåfall anmäl er här!



http://dibagolpagon.blogg.se/

2010-09-22 @ 18:53:15
URL: http://dibagolpagon.blogg.se/
Postat av: anette-guttemamma

oj...første gang ,to års blogging, at jeg har fått sånne kommentarere..hm, kjenner at det er deilig å være interiørblogger jeg:-)

Mente selvsagt IKKE at mamma nødvendigvis skulle være hjemme, forsto bare på innlegget av mamma var litt sliten også. Så det var i grunn det jeg mente:-) Hjelpes, snakk om å legge egne tanker i andres...

2010-09-22 @ 20:27:58
URL: http://www.guttemamma.com
Postat av: Maja

Jag jobbar också sjukt mycket för tillfället, intensiva Universitetsstudier. Två supersvåra, tidskrävande kurser.



Men, WE CAN DO IT. Bara kom ihåg att andas djupt och njuta de lugna ögonblick du har =)



KRAM.

2010-09-22 @ 22:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91