Puss på er !


Bild från Kamilles 5-års fest. Den f i n a boken fick jag av
Björg.

Johanna inspirerade mig så mycket med sitt pusskalas häromdagen så nu får ni pussar av mig allihopa för att jag är så glad över att jag har er som mina bloggläsare! :)

Jag har varit och fixat mina naglar och på väg hem hämtade jag upp J som varit på playdate hos en dagiskompis. Nu väntar en soft och skön hemmakväll med min räk-curry-pasta, ett glas vitt & Idol. Lovely! och precis vad jag behöver efter en vecka med nattskift. Föresten! hur var Idol igår? det missade jag...

Trevlig kväll!!


Kommentarer
Postat av: Stella

Hei og takk for en super blogg !

Alltid så hyggelig å titte innom her :-)

Jeg leter etter et sted å fikse negler. Har du tips til en som er flink ?

2010-09-30 @ 20:32:49
Postat av: Sara

How to kiss a frog tävlingen? När presenteras vinnaren?

2010-09-30 @ 21:13:55
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Har du någon piercing eller tatuering?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91