Ny vecka!


Dagens tänkvärda.

Godmorgon darlings!

Idag välkomnar vi sista veckan i september - tänk snart knackar oktober på dörren och då brukar den första snön komma på besök. Visst är det läckert med alla dessa olika årstider som avlöser varandra. Jag brukar tänka på det då vi är i Thailand där det är sommar konstant (i alla fall i våra ögon).


Förra veckan var jag bjuden till Stockholm för att gå på
Lindex Pink Collection fashion show med bl.a. Carmen Cass på catwalken ute på Skeppsholmen. Tyvärr var jag tvungen att tacka nej  p.g.a. att jag satt fast i jobb så nu får jag se fram emot att se kollektionen i butik i stället då den lanseras den 1:a oktober.

Solen strålar in på mitt kontor idag och det ger mig massor med energi! Hoppas att du också får njuta sol idag och att du får en riktigt BRA dag ! :)

♥ KrAmAR ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en fab. dag i detta ljuvliga höstväder! :-)

Postat av: Camilla Y

Hej vännen!



Önskar dig en härlig vecka full med inspiration och glädje!!



Kram Camilla

2010-09-27 @ 10:35:50
Postat av: Anonym

härligt !

2010-09-27 @ 11:36:56
URL: http://leverbaramittliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt !

2010-09-27 @ 11:36:56
URL: http://leverbaramittliv.blogg.se/
Postat av: Reidun

Hei!

Ja det er et herlig høstvær som virkelig gir energi...de flotte fargene er bare et syn...ha en strålende uke og ta vare på deg selv innimellom all jobbing..Høres ut som du har masse energi i alle fall!!

2010-09-27 @ 17:46:22
Postat av: A House With A View

Vilket häärligt "dagens tänkvärda" och fiina foton med!



Önskar dig en riktigt fin vecka!



PS. har du checkat in de läckra kläderna från det svenska märket Ester Elenora, kolla min blogg i dagens inlägg får du se ett urval, de är verkligen superfina!!



Ha en sköön vecka!



Kramiz aka

2010-09-27 @ 18:36:40
Postat av: Rebecka

Verkligen tankvärda ord. Vet du om kollektionen kommer att finnas i alla butiker? Ska bli spännande att se den. Ha en toppendag!

2010-09-28 @ 21:30:35
URL: http://pallabra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91