Status & Odd Molly gossip...


Den här koftan är en ny style (med hette & "Montazami" tofsar ;) från O.M som även den precis ankommit Daisy. Och ett tips! På lördag är det Markedsdag på Vinderen med många fina erbjudanden.

Jag hämtade en glad Johanna på dagis runt kl.16.30 och efter en prommis hem i solen (oh yes, det blev kanon väder från ca kl.13. Riktigt varmt!) så tog det inte många min innan hjärtat sov sött på soffan. Så nu sitter jag här och undrar om jag ska strunta i att laga middag och ta en tallrik fil & flingor i stället? Eller så slängar jag ihop den där korvstroganoffen så att J har god mat i matboxen imorgon för jag kan ju inte direkt fylla den med filmjölk ;) 


Sneak-preview av ett plagg ur s/s -11 kollektionen utan Odd Molly märkelapp på utsidan...

Nu mina vänner ska ni får höra lite Odd Molly gossip: till våren så kommer ni att finna Odd Molly plagg utan den lilla märkelappen som blivit deras signum. De kallar den delen av kollektionen för "exclusive" och det är endast ett fåtal plagg detta gäller, på alla andra sitter lappen där den ska. 

Och du vet väl om att du kan se Odd Molly´s
fashion show live från New York Fashion Week imorgon? Det får vi inte missa!


Kommentarer
Postat av: Marte

Er di HOME bokstanene nye ? Di var så fine ! : )

2010-09-14 @ 18:56:37
Postat av: Anonym

J får ju näringsbrist utan riktig mat.

2010-09-14 @ 19:07:08
Postat av: Miss.Gizmolina

Marte-

HOME bokstaverna kommer från
www.creativelounge.se. Vet inte om de fortsatt finns i butiken men du kan ju alltid checka! :)



anonym-

Min lilla J åt innan hon somnade.



Trevlig kväll! KRAMAR !! :)

2010-09-14 @ 19:18:24
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Marte

Takk,skal se om di har dem ennå :)

Ønsker deg og lille J en fin kveld ! Du er en fantastisk mamma!

2010-09-14 @ 19:38:37
Postat av: Lattemamman!

Du är så fin! Alltid så glad och positiv, massa kramar!

2010-09-14 @ 20:35:10
URL: http://blogg.mama.nu/lattemamman
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Åh vad fina kläder! Hur funkar dagis egentligen i Norge? Jag har förstått att de har med lunch hemifrån, men fixar fröknarna iordning dessa åt dem? Jag antar att inte alla har mat som ska värmas utan de flesta har mackor? Tänk så olika det kan vara. Hoppas att ni får en lovely kväll. KRAM

2010-09-14 @ 20:54:47
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: camilla

Ahhh den strikkejakken er bare sååå fin:) Men har veeeldig lyst på den strikkekjolen de har også . Alle disse valg. Du er en super mamma,blogger ,osv. Klem

2010-09-14 @ 21:38:19
Postat av: Domesticka

Hmm! VAD är det som är så "exclusive" med lapplöst egentligen?!

2010-09-14 @ 22:26:22
URL: http://domesticka.blogg.se/
Postat av: June

Så fin du var på håret her!:)

2010-09-15 @ 14:40:27
URL: http://www.junesdagbok.blogspot.com
Postat av: rembla

hei,så fin blogg du har!likte din vinterjakke fra OM hva heter fargen?må ha en sånn,

stor klem rembla

2010-09-15 @ 22:23:17
Postat av: Susanna

Jag skulle bli jätteglad om du ville svara på vilken färg du har på den fina Odd Molly koftan? Den ser blå ut eller kanske grå? Problemet är att det enbart finns produktbilder på den gråa koftan. Tack för en fin och inspirerande blogg.

2010-09-16 @ 13:01:37
Postat av: Johanna

Jag undrar också om färgen på den fina Odd Molly koftan. Är den blå eller grå? Har också bara sett den gråa.

MVH Johanna

2010-09-18 @ 08:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91