Laddad med energi!


Hittade plötsligt den här bilden i senaste
Kamille (nr.20) och kom på att jag inte bloggat klart mina privata pics från den kvällen så det får bli en gång snart.. De snygga girlsen på bilden är Sara (skönhetsansvarig) og Kjersti (redaktør). Min klänning kommer från Valerie, jacka Juicy Couture, väska Gucci och skor vintage.

Shit vad jag känner mig peppad idag! Det var nog bra att jag somnade i soffan igår så jag fick mig några timmars sömn för det gjorde verkligen underverk :)  Jag har precis mumsat i mig spaghetti & köttfärssås och nu ska jag ringa efter ett bud som får hämta x antal påsar med kläder så jag får lite bättre ordning på mitt kontor.


Kommentarer
Postat av: Jessie - 23 år & mamma till Jacob [snart 3år]

fin bild på er tsm:) Och visst behövs ett par timmars sömn!

Postat av: Miss.Gizmolina

Jessie-

Tack! och ja, sömn är balsam för själen.. Kram! :)

2010-09-29 @ 15:40:29
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91