Klipp & sling.


Spaghetti idag kl.13.15. Min svarta tunika i skön silke-stretch (och med fickor!) kommer från Line of Oslo.

Så där ja. 3 timmar senare var den fula utväxten borta och håret hade fått sig en liten klipp (toppning). Jag jobbade non-stop då jag var hos frisören och då jag efterlyste trådlöst internet (igen...) så sa min frisör (Trond) att jag är den enda som frågar efter det. Ingen annan jobbar då de är där, de koser sig / myser istället... hmm... kanske något jag ska tänka på till nästa gång ;)

Nu: mot H&M`s presserom och diverse plock down-town. Tjingeling så länge!




Kommentarer
Postat av: Nettisens

Hejsan, hoppsan!



Kan du inte visa en bättre bild på tunikan som verkar vara superfin....



Kramis// Nettisens

Postat av: Vibeke

Hei!

Så fint håret ble:)

Lurer på om du selger noen av de fine klærne dine?

2010-09-14 @ 15:19:22
Postat av: Lena Helmersson

Hej!



Snyggt och fräscht med svarta tunikan och visst är det härligt att vara hos frissan. Jag tror nog att du ändå "koser" dig när du sitter i stolen även om du jobbar, men det är fantastiskt skönt att bara slappa och inte göra något...och samtidigt bli snygg i håret. Resultatet blev snyggt! Ha en skön tisdag och tack för att du sprider så härlig feel good"-känsla" - det behövs i vardagen.

Kram,

Lena i Uppsala

2010-09-14 @ 15:56:12
Postat av: Nettan

Du har väldigt fint hår. Är allt äkta eller har du extension?

2010-09-14 @ 17:00:57
Postat av: Camilla, En mammas dagbok

Fin du blev!

2010-09-14 @ 18:05:02
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Marie

Hej,

tunikan ser jättefin ut, stort plus att den har fickor. Vet du någon bra nätbutik som har denna? Jag vill också ha!!



Tack för en inspirerande blogg!



Marie

2010-09-14 @ 18:09:55
Postat av: Cecilia

Hej hur har din dag varit? :P

2010-09-14 @ 18:13:42
URL: http://fleurdreams.blogg.se/
Postat av: Pethra

Snyggt och fräscht, förvånas över hur fin du alltid är i håret. :o)

2010-09-14 @ 19:15:44
URL: http://frupethra.blogspot.com
Postat av: Postadress Torslanda

Åh nej jobba när jag är hos frisören vill jag inte. Det är ju några härliga timmar då jag kan sitta och läsa tidningar och bara ta det lugnt.

2010-09-14 @ 20:07:54
URL: http://www.postadresstorslanda.blogspot.com
Postat av: karin

Har lenge hatt tenkt til å spørre deg, for jeg husker du skrev for lenge siden at du bare skiftet extensions tre ganger i året.. (..eller noe sånt), at den typen du tok holdt seg fin veldig lenge? lurer så fælt på hvilken type dette er, har du skrevet om dette før? i såfall, har du en link til innlegget?

2010-09-16 @ 09:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91