I dig denim.


Höst/vinter kollektionen från I dig denim.

Igår hade jag en speed-dejt med härliga Hanna från 
I dig denim. Jag fick massor av energi av vårt möte och jag imponeras över hur otroligt duktig Hanna är. Kollektionen är sååå FIN och till våren växer den och utökas med ännu fler styles (hurra!). Då kommer det även ett par super coola jeans-chinos till oss mamas. DET ser jag fram emot!! :)


United Bakeries torsdag runt kl.12.45. Hanna har på sig de chinos som lanseras till våren. Jag har på mig bluse Odd Molly (finns hos Daisy), jeans Diesel och skor Chloé.


Här ser ni samma chinos till de små i en soft & skön kvalitet.


Check out the skirt! Tänk den med en vit t-shirt till sommaren... (alla plagg på bilden är s/s -11)


Snygga jeans från höstkollektionen.


Finaste jeans-jackan med puffärm kommer  s/s -11.

Det är fantastiskt kul att få se ett nytt märke växa fram och jag har en känsla av att vi kommer att se mycket av I dig denim i framtiden. Om du är nyfiken på var märket säljs? så finner du återförsäljare HÄR.

Nu börjar det snart vara dags att hämta på dagis. Jag ska bara fixa typ 187 saker här på kontoret först..puh... ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken hemsk sistabild... det där ser verkligen inte ut som ett barn :( Men kläderna var riktigt fina!

2010-09-03 @ 15:32:54
Postat av: Hanna Clavegård

Tack själv Anna-Stina, riktigt trevligt, tänk så mycket man kan få sagt på en kort stund...

Ha en fantastisk Helg!

VH

Hanna Clavegård

I Dig Denim

2010-09-03 @ 16:51:55
Postat av: Evelina

Har du sett alla fina kläder för barn hos www.mandeldesign.se ?

2010-09-03 @ 17:34:26
Postat av: Öesten

Mirva ♥ m. sönerna -04 & -05

Såg din kommentar den 31/8 att du väntar på dina ballerinas. Om du tävlar så får du alltid vara beredd på att de som bloggar om mode och lottar ut kläder/Accessoarer etc gör det i reklamsyfte för att själva få allt gratis.

Hoppas du får dina skor som utlovat

2010-09-03 @ 19:44:52
Postat av: Viola

Oh - de där jeans chinos vill man ju ha nu!!



Kul med ett nytt spännande märke och jippii för att vi har en återföräljare här i vår stad iallafall till min pojke. Jag får leta upp en i någon annan stad till mig.



Ha en härlig helg!



Kram från Viola

2010-09-03 @ 19:47:57
URL: http://www.blavioler.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Har de en nerkrakdad 7-åring som modell

2010-09-03 @ 19:49:05
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vilken härlig kollektion, ser jättefin ut! Och hurra för att jag kan hitta dem här i Halmstad. Ha en härlig fredagkväll. KRAM

2010-09-03 @ 19:57:31
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Susanne - sannibus

Supersnygga jeans men håller nog faktiskt lite med om att tex sista bilden för mig inte känns ok för barnkläder... De spelar på hennes sexighet och det är baske mig inte ok när det gäller en tjej som antagligen inte ens har blivit tonåring än.. :s

2010-09-03 @ 21:04:47
URL: http://www.sannibus.blogspot.com
Postat av: Felicia

Fina kläder :)

2010-09-03 @ 21:28:44
URL: http://twilighteclipse.blogg.se/
Postat av: malin, helt klart bäst

snyggt =D!

2010-09-03 @ 21:46:45
URL: http://malinlima.blogg.se/
Postat av: Karin - AlicesMamma

Tack för tipset!!! Ska prova ett par under vintern och se om de slår favvisarna från Nova Star!



Ha en FAB helg, kramar!

2010-09-03 @ 22:47:32
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91