Hello onsdag!


Inköp hos 
Odd Molly idag runt kl.12.30. Min dagens: klänning Odd Molly, vest från Daisy, jeans Diesel och skor Converse. (Tack för idag Miss.OddMolly!). P.S kollektionen bak oss är inte O.M, det är Valerie.

Hej mina bloggisar!

Oj, oj, idag har jag det hektiskt med en mix av deadlines, uppdrag & inköp så jag tittar bara in för att säga HEJ! och önska dig en FANTASTISK dag! :) Också måste jag berätta att Odd Molly´s s/s -11 kollektion är riktigt FIN så den kan ni se fram emot. Den första levereringen kommer ut i butik redan i början av december. Tänk- det är snart! ;)

Carpe Diem!

♥ KrAmAr & kÄrLeK ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas att du får en fin dag :-)!

Postat av: Line

Du har verkligen ett JÄTTE Roligt jobb!! ;-) Guud vad kul... Men ärligt talat, börjar man inte tröttna något på Odd Molly?? fina kläder (långt ifrån allt) men alla går i samma?? Och sjukt dyrt är det också..

Önskar dig en fantastiskt flott dag! Kram

2010-09-08 @ 14:17:30
Postat av: Carina

Hej,



Vad är det du köper in för? Ska du öppna butik igen?



Kram Carina

2010-09-08 @ 14:18:01
Postat av: Pethra

Hoppas att även du har en fantastisk, om än en hektisk dag!



Kram

Pethra

2010-09-08 @ 15:09:04
URL: http://frupethra.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hei!

Hva kjøper du inn til? Krysser fingrene for at du snart åpner ny butikk!!!

Klem camilla

2010-09-08 @ 16:22:00
Postat av: Josefine

Åh jag älskar Odd Molly! De har så fina kläder :)

2010-09-08 @ 16:38:33
URL: http://alexandrajosefinelarsson.blogg.se/
Postat av: Emilie Delance

Det lyder godt! Jeg er også vild med Odd Molly, så fine ting de har :D

2010-09-08 @ 16:58:35
URL: http://blog.delancefashion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91