Hej söndag!


Dessa 2 magasiner shoppade jag i Sverige och de är de mest inspirerande jag läst jag på länge. Bästa nr av Passion for Business ever! (fokus på fashion) och Carina Nunstedt som är "mamma" till både mama + Family Living har gjor det igen:
Your life kommer bli en succé. Jag är övertygad.

Mina kära bloggisar!

Idag kickade dagen igång runt kl.08 hemma hos oss och sen har jag suttit med min pc inne vid köksbordet större delen av dagen = jag har ej varit på nett för vårt trådlösa inernet har varit out-of-order i en evighet (står på att göra listan..). En bra sak med att sitta och jobba i köket är att jag kunnat se IDOL repriserna och my god vad jag får gråta. Detta program är ju bara SÅ bra !

Men ett program som jag tycker är SÅ dåligt är Dansfeber. Alltså VAD är det frågan om?? ska alla killar klä ut sig till tjejer och alla tjejer till killar? V A R F Ö R? Om jag missat någon poäng här så hoppas jag att ni som gillar det kan förklara ;) 

Mitt hjärta sitter och tecknar mitt emot mig på kontoret nu och om ett tag kommer vår söta barnvakt så att jag kan åka till redaktionen några timmar.

Hoppas att du njuuuuter din söndag!?

♥ KrAmAr ♥


Kommentarer
Postat av: Karin - AlicesMamma

Det nya magasinet har jag missat! Men om Carina Berg är med måste jag springa och köpa ett ex, hon är ju bara för härlig. Är SÅ glad över att "Berg flyttar in" har börjat igen.



Ha en härlig söndagskväll!

Postat av: Miss.Gizmolina

Karin-

Det är en låååång intervju med Carina B så löp & köp! :) Önskar dig en mysig kväll! Kram! :)

2010-09-26 @ 18:10:09
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack för en underbar och inspirerande blogg!

2010-09-26 @ 18:51:02
Postat av: Lena Helmersson

Hej A-S!



Håller med om att IDOL är bra och jag och dottern har precis bokat två biljetter till finalen i Globen. Vi var ju där förra året och det var toppen! Passar på att mysa med god mat och shopping också. Ha en skön söndagkväll och kram,

Lena i Uppsala

2010-09-26 @ 19:15:56
Postat av: Anna N, Gävle

Tycker Dansfeber är riktigt kuligt jag! Idol, däremot, har jag tröttnat på för länge sedan..!

Tur man kan välja..! ;)

2010-09-26 @ 19:31:01
Postat av: Anna N, Gävle

Tycker Dansfeber är riktigt kuligt jag! Idol, däremot, har jag tröttnat på för länge sedan..!

Tur man kan välja..! ;)

2010-09-26 @ 19:32:08
Postat av: Madeleine

Mina två favoriter i tidningshyllan. Har läst Passion for business sen första numret och den är väldigt inspirerande och mkt läsning. Den andra tidningen upptäckte jag förra veckan och OJ vad mkt det var att läsa. Härligt lång intervju med Carina Berg.



Kram Kram

2010-09-26 @ 21:21:54
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Johanna

Dansfeber går ju ut på välgörenhet, dvs kändisar dansar speciella danser och pengarna skänks till välgörenhet så idén är ju HEMSKT bra:-)

2010-09-26 @ 21:32:06
URL: http://freyla.blogg.se/
Postat av: Miss.Gizmolina

Malin-

Tack för positiv energi! :)



Lena-

Oj, så kul med Idol finalen i Globen! :)



Anna-

Ja, visst är det bra att det finns anlternativ!



Madeleine-

Jag har också läst P.For B sedan 1:a nr men har tyckt att de sista utgaverna inte varit i närheten av så bra som detta ! :) och ja, det kryllar som sagt av bra läsning i Your life. Me like!! :)



Johanna-

Självklart är välgörenhets biten jättebra men jag gillar inte programmet något mer pga det tyvärr...



KRAMAR !! :)

2010-09-26 @ 21:43:06
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej Anna-Stina!

Snälla du kan du visa mera bilder från ditt hem:)

Köket, sovrummet,kontoret, förvaring..ja allt är av intresse:)

2010-09-26 @ 22:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91