Solig lördag & VIP-premiär + bloggseminar hos "Fjerde".


Det kryllar av fabulous väggord inne i butiken... Love it !! och bl.a. "Some girls were just born with glitter in their veins" passar mig väldigt bra ;)

Godmorgon darlings!

Solen stråååålar här i Oslo och det ger mig massor med energi! :)  Lilla J kom in och väckte mig kl.08.30 så det får man väl kalla sovmorgon ;) Härligt! Idag ska vi iväg på konfirmasjon. Det är JIG´s systers son som konfirmeras så detta blir en trevlig familjedag. Eftersom jag blir borta hela em så bjuder jag er på ett bildregn från torsdagens festliga happening på Steen & Strøm. ENJOY! :)


Jag kramas med de coola, glada & ovanligt trevliga killarna som står bak det norska märket 
Moods of Norway.

Om du ska på shopping i Oslo idag så får du inte missa att det är PREMIÄR för 4:e etagen på Steen & Strøm magasin i city idag (i torsdags var det bara för inbjudna). Fjerde = 1600 kvm med märken som tex Stella Nova, DKNY, Odd Molly, Designers Remix, MET, Diesel, DAY m.fl. De bjuder på fina åpningstilbud, tex 30% på alla varor från följande märken som gäller följande tider:

kl.10-11: Line of Oslo, kl.11-12 Day & Mikkelsen, kl.12-13 Diesel, kl.13-14 Guess, kl. 15-16 MET, kl. 16-17 Moods of Norway, kl.17-18 Snö of Sweden smykker.


Kvällen startade med ett bloggseminar där vi var ett antal väl-besökta bloggar som var inbjudna. Vackra & duktiga Line Varner som driver Line of Oslo svarade på frågor och vi fick välfyllda goodiebags.


Jag tycker att det är fantastiskt KUL att de väljer att prioritera bloggare en sån här kväll. Vi fick t.o.m. komma dit före pressen. Bloggning = framtiden...


Line of Oslo har en egen "shop in shop" och här presenterar Line ett av sina favorit plagg ur kollektionen. Och du, check out her shoes (!) De kommer från Acne.


Den läckra tjejen till vänster är bl.a inköpsansvarig för både denna butik och den på Gardemoen. Hur duktig som helst och hon strålar postiv energi !  Och Line inspirerade mig att shoppa den tunika hon har på sig i silke-strech. Den har fickor (loove) och är ett sånt där "bra-plagg" i höstgarderoben.


Jag får Gizmo-feelings då jag ser änglavingar på skyltdockan för så skyltade jag ofta i min butik. Fint!!


Ett par snygga killar i en minst lika snygg bar. Bubblorna de bjöd på: Riondo Pink Spago Argeto var ett av de godaste viner jag smakat och det är svagt rosa = very Gizmolina ;)


Ett till fabulous väggord: I´m so glam I sweat glitter".


Jag blev så GLAD då denna fina tjej kom fram till mig och berättade att hon läser min blogg. Hon är en av de ansvarige i butiken på Gardemoen så ta en tur innom om du ska ut och resa :)


Härliga godsaker från Stella Nova.


Känner ni igen ponchon från DAY? Jag visade den på bloggen för en tid sedan. I torsdags slog jag till! ;)


Ett till... "Just let me shop and no one gets hurt". Passar mig fint ;)


Vi bloggare var som sagt på plats först, sen kl.19.30 öppnades dörrarna för andra VIP-inbjudna, som tex leverantörer och samarbetspartners. Också en och annan kändis så klart.. På bilden är jag på väg hem med en goodiebag i ena handen och en shoppingpåse i den andra :)

Tusen TACK till alla er FAB girls på "Fjerde" för en riktigt trevlig kväll!

Oj, vilket lååångt inlägg detta blev, nu måste jag skynda på här så: HAPPY lördag darlings! :)

♥ KrAmAr & kÄrLeK ♥


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Åh vilken underbar kväll, ser hur roligt ut som helst! Hoppas att ni får en BRA lördag med konfirmation och allt annat som hör en lördag till. KRAM

Postat av: Stina, mamma till Anton och Freja

Hon är vacker Line, har en del av hennes plagg. Jag älskar hårfärgen, naturligt honugsblond. Sån färg har jag med! ;)



2010-09-04 @ 14:54:36
Postat av: Anonym

Var kan man köpa väggorden?

2010-09-04 @ 15:26:31
Postat av: Marie

Wow, looks like you had a fab time and you got to meet the Moods of Norway guys - I love the clothes they're dressing a-ha in these days- have made Morten look very smart of late!



Keep up the good work - I love dropping by to visit your blog every day!



Klem!



Marie

2010-09-04 @ 15:38:29
URL: http://littlemissnorwayblogspot.com
Postat av: Lennart

Låter nästan religiöst, var Jehovas vittne också med vid bloggträffen?

2010-09-04 @ 18:05:07
Postat av: A House With A View

Vilka inspirerande bilder och ponchon är helt underbar! Gillar Lines stil och vad roligt att "bloggtjejen" blev med på bild! Kul!



Lördagskramiz aka

2010-09-04 @ 19:37:38
Postat av: Mirva ♥ m. sönerna -04 & -05

ÄLSKAR Line of Oslo!



KRAM

2010-09-04 @ 20:06:10
Postat av: Lisa

Ett litet tips! Kolla in mitt inlägg om höstjackor, üüüber finnna!!.......

Tror att du kommer gilla dem:)

2010-09-04 @ 20:35:25
URL: http://ugglemoor.blogg.se/
Postat av: Linn

Väggorden skulle passa mig som handen i handsken! Vart kan man köpa dom? :)

2010-09-04 @ 20:54:34
URL: http://lyxlirare.blogg.se/
Postat av: Reidun

hei!

Ja Line of Oslo har mye flotte klær, stilig den stripete genseren...så fin du er i ditt antrekkha en super helg!!

2010-09-04 @ 21:05:49
Postat av: Madeleine Sjölin

Hej!

Vilken otroligt fin silkes tunika Line har

på sig. Vet du var jag kan få tag på en i

storlek XS.

Mvh Madde:)

2010-09-04 @ 21:10:04
Postat av: Sanna

Härlig blogg =)

2010-09-04 @ 21:15:41
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Freja

Hej!

Det låter som en kul kväll! :D



2010-09-04 @ 21:24:48
URL: http://Frejanilsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91