Godnattkram från Oslo.


Vi bodde i en fantastisk hörnsvit och jag sov som en prinsessa i den underbara sängen. Det är en LYX för oss mamas att få sova en natt utan att bli väckt av en liten skatt... ;)

Fina bloggvänner!


Nu är vi hemma i Oslo igen efter en amazing Stockholms-tur! :) Jag är sååå glad & tacksam över att jag fick fira min dag i min absoluta favorit by (tack älskling!) och det känns som att vi har varit borta i 1 vecka fast det bara var 1 natt. Tänk vad stor skillnad lite omväxling gör!


Jag ska hoppa i säng nu så vi bloggas mer imorgon, ville bara titta in och säga hej + TACK!! för alla fina gratulations-hälsningar jag fått både här på bloggen och på sms. You make me very happy! :)


♥ SwEeT dReAmS! ♥


Kommentarer
Postat av: En dagbok av Molly Bergström - HTTP://MOLLYSENS.BLOGG.SE

Hej! Kikar in och lämnar min nya bloggadress! :)

Hoppas du haft en fin lördag.

Godnatt =)

Postat av: Helena

Åh, men grattis i efterskott gumman!!!



Jag har inte varit in här på några dagar....



Hoppas din födelsedag var fin med mycket skratt och glädje! =)



Kram till dig!

2010-09-19 @ 06:53:22
Postat av: New England Style

Hej och massor av grattis i efterskott! Himla fräsch och snygg 40-åring!! :-) Kan tänka mig att du hade ett underbart dygn i Stockholm. Kram kram Alexandra

2010-09-19 @ 08:23:29
URL: http://oceanshowroom.blogspot.com
Postat av: Lena

Grattis du fina! Du ser helt plötsligt så MOGEN ut! hihi. Känns det mer vuxet idag? Om ett par-tre månader är det min tur... Tänkte ta en svit på varmare breddgrader. Längtar! Kram

2010-09-19 @ 08:31:40
URL: http://aratorp.blogspot.com
Postat av: Philia

STORT GRAAATTIS i efterskott Snäckan!!! HURRA för FAB Miss Gizmolina, som ju inspirerar så många!



Du ser då sååå ung och fräsch ut! Man kan vara amazing i alla sina åldrar, bara man får må bra, tar hand om sig och är glad, inte sant?!?:)



Den där sviten tycker jag mig känna igen hihi. Vi bodde högst upp på hörnet på Diplomat när vi hade gift oss!!! Så mysigt hotell och jag verkligen älskar deras softa loungedel.



Ha en härlig Söndag nu - här i grannlandet ska det ju röstas för fullt idag! SPÄNNANDE!



KRAM



P

2010-09-19 @ 09:03:50
URL: http://houseofphilia.blogspot.com
Postat av: Anette

Grattis på etterskudd! :)

2010-09-19 @ 09:38:59
Postat av: Nina

Åh ser fint ut!

2010-09-19 @ 19:50:19
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91