Godmorgon darlings!



Godmorgon darlings!

Idag är det torsdag, imorgon fredag, tänk så fort tiden går! Ska bli härligt med weekend och på söndag ska jag mysa med reprisen på veckans Idol (har missat alla). Johanna håller sig, tack och lov, i bra form och vi ska strax gå mot dagis men först måste jag springa ner och lägga på pengar på bilen. Det är en av nackdelarna med att bo centralt, att det är lite trixigt med parkering... Men som tur är så har vi 1 plats inne på gården som underlättar lite :)


I fredags firade vi som ni vet min dag i Stockholm och vi startade med en god lunch på
hotellet där jag åt Kalix löjrom (det godaste jag vet!). Sen drack jag lite bubbel på Lisa på Torget med min kära venn Lotta + gick på stan och kvällen avslutades med god middag på mitt favoritställe Sturehof. Lovely!


Min klassiker som jag alltid äter på Sturehof. Mums.


Bästa desserten = Plopp! :)  Efter middagen gick vi upp på O-baren och snacka om nostalgitripp för där har jag hängt massor de år då jag bodde i Stockholm.




Till sist toppade vi min dag med en sväng på legendariska V inne på Sturecompagniet. Oh my, maken till bra partystämning har jag aldrig tidigare upplevt!! Har du varit där? Om inte så kan jag varm rekommendera ett besök! :) Ser du föresten facklorna i bakgrunden? ryktet säger att de tänds då någon beställt champagne för typ 15.000... Crazy !!

Jag önskar dig en fabulous dag så länge så ses vi igen lite senare!

CaRpE dIeM!

♥ Love ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja snart är det helg! Men tycker veckan gått ganska segt men jag har hunnit med massor! Koser mig i Norge och ska till helgen göra något med min käraste. :-)

Postat av: Sara - Mamma till Max snart 2 år

mums va gott det ser ut =)

2010-09-23 @ 10:01:45
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Erica

Hej, jag är med på minoutfit.se och tävlar om att bli veckans outfit. Jag skulle bli jätte glad om du vill rösta på mig. Det gör du på tummen under bilden. Tack på förhand! Kram!

http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=69770

2010-09-23 @ 10:50:32
URL: http://youarelove.blogg.se/
Postat av: Dinaras familjeliv

åh vad länge sen man var ute trots att man bor i sthlm. Men det är väl så när man får barn...då blir det fler hemmamiddagar än utgångar. Härligt att ni har passat på att "göra stan" ;) ha en toppendag!

2010-09-23 @ 11:41:17
URL: http://dinarasblogg.blogspot.com
Postat av: Miss.Gizmolina

Tack för era kommentarer !



Ja, det var riktigt härligt & kul med en "helkväll". Jag ville aldrig sluta dansa... :)



KRAMAR !! :)

2010-09-23 @ 11:48:53
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hihi jag hängde också massor på Obaren och Stureplan. Vilka tider ;-) KRAM finaste !

2010-09-23 @ 11:53:38
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Madeleine

Hej Anna-Stina :-)! Låter som en toppenkväll! Tycker om alla ställena du var på. Jag har dock aldrig varit på V, hur kom du in där? Känner du någon så du kom in på V eller hade ni bokat bord? Tack för bästa bloggen, du e så inspirerande! KRAM

2010-09-23 @ 12:38:30
Postat av: Nina

vad söt du är på bilden!

2010-09-23 @ 13:24:42
Postat av: Stina

Oj, vilken kväll. Vad roligt att få släppa loss bara du och JIG! Gillar han oxå att dansa då förstås! =)

2010-09-23 @ 20:47:20
Postat av: Mary

Hur kom ni upp på V? Det är ju vip-klubb juh... Har varit där en gång, tack vare en vän, riktigt FAB! Kul att ni hade en lyckad weekend!!! Kram Mary

2010-09-23 @ 23:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91