God natt & ett shoppingtips!


Jackan finns både ute i butik och på
nett.

Nu är det dags för sängen...zzz...men först ett shopping-tips!

Den här godsaken från H&M fick följa med mig hem idag för billigare än så här blir inte en så här snygg pilot-jacka. Pris: 299 nok (!). Jag blundar för att det är fusk-skinn (den ser ovanligt bra ut) och tänker att det är kul att hänga med på trenden utan att det blir ett stort hål i plånboken. Jag kommer att matcha den med svarta (smala/tighta) byxor och svarta støvletter.

GoDnAtT & sOvGoTt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Synd att jackan är i syntetskinn :-(. Annars riktigt fin!!

Postat av: mellis

Guuud vilken underbar skinnjacka! nästan så man måste köpa den ;)

Hur är allt med dig?

fin blogg :)

kram

2010-09-14 @ 08:52:14
URL: http://handbollstokig.blogg.se/
Postat av: Anna

Blir lite orolig för dig, du måste sova, hälsan är viktig.



Kram Anna

2010-09-14 @ 09:23:47
Postat av: Maggan

Sen när brydde du dig om det blir hål i plånboken?? =))

Odd Molly fan som du är, är det inte direkt "värt pengarna" men men...olika man prioriterar ju, det är ju frågan om en STATUS grej!! =/

2010-09-14 @ 09:26:19
Postat av: Anni

JAckan från H&M är helt klart värt pengarna :D Tror ja måste köpa den där :)



Spana gärna in min inredningsbutik på nätet! https://www.internetmobler.se/



Kram // Anni

2010-09-14 @ 12:15:35
URL: http://www.internetmobler.se
Postat av: Madelene

Kul att höra att du inte tycker den ser ut som fuskskinn och är värd pengarna...svårt att gissa den är när man ska beställa på nätet så tack för hjälpen! =))

2010-09-14 @ 13:37:03
Postat av: Hanna

Vill tacka för en superhärlig blogg, som alltid får mig på bra humör! Tänkte höra med dig hur du tycker att jackan är i storleken, liten, stor eller normal?=P Jag har funderat ett tag på att beställa den, men är osäker på om jag ska ta en 38 eller en 40. Blir tacksam för svar!=) Ha det gott!

2010-09-14 @ 13:42:13
Postat av: Tindra

Förstår dock inte varför du ska blunda för att den är fuskskinn? Har man sunda värderingar så är det ju JUST fuskskinn man väljer, eller hur!! =)

2010-09-14 @ 16:41:23
Postat av: Anonym

Tindra. Klart att vi kan ha skinn i jacka, byxor, väskor, skor etc. eller äter du inte kött från ko eller får? Blanda inte ihop med uppfödning och jakt på pälsdjur.

2010-09-16 @ 00:01:10
Postat av: girlzilla

den var fin :)

2010-09-16 @ 18:30:43
URL: http://girlzilla.blogg.se/
Postat av: Tindra

Anonym: Nej, jag äter inte kött från kor eller får! Jag tycker inte alls det är klart att vi kan gå klädda i slaktade djurs pälsar.



Odd Molly kappan har getskinn i luvan, hur ofta äter du get?

2010-09-16 @ 22:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91