En kvällskram från redaktionen.


Hittade detta fina cover av Claudia Schiffer i arktivet. Passar fint nu då jag sitter och jobbar med mor & barn..

Idag har jag verkligen saknat er bloggisar och min blogg.... hoppas att du har haft en härlig dag?! Jag har varit ute och plockat hela dagen (Johanna vaknade som t.u.r. var pigg!) och nu sitter jag på redaktionen och jobbar. Tyvärr missade jag kvällens VIP-premiär av en ny
Filippa K butik down-town för nu är fokus att bli klar med mitt uppdrag, på fredag ska allt vara i box.

Hoppas att du har en mysig kväll och du glömmer väl inte att tävla?! :)




Kommentarer
Postat av: D är Bäst

snyggt

Postat av: Johanna

Omslaget är underbart!

2010-09-23 @ 07:28:47
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Tänk om man kunde få se så fab ut efter 3 barn! Det vore något det.

Hoppas att det går bra med jobbet och att du får sova några timmar. Ha en härlig torsdag. KRAM

2010-09-23 @ 09:22:53
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Erika

Gu vilka snygga stövlar hon har! Stod det ngt om va det är för ngra/ var jag kan hitta dem? :)

Ha en bra dag och glöm inte att stressa ner lite ibland va :P Kram

2010-09-23 @ 15:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91