Balett & markedsdag.


Utanför baletten runt kl.13.45. Se så fint J har hängt sin handväska på hornet ;)

Idag var det J´s första balett-time en grupp för större barn (4-6 år) och en nyhet var att jag inte fick vara med. Så - jag fick plötsligt 45 minuter egen-tid ! (nästa gång ska jag ta med mig min pc ;) Det var "stort" för J att vara på balett-time själv och hon tyckte att det var hur kul som helst.  

När vi kom hem så tog vi en tur ut i Bogstadveien där det pågick markedsdag. Som tur var så hade det lugnat ner sig lite så det gick riktigt bra att ta sig fram med cykel och allt :)


Bogstadveien idag runt kl.16.15. J passade på att ta en cykeltur då det var bilfritt i gatan. Min dagens: Poncho DAY, jeans Diesel, stövlar Hunter och väska Marc by Marc Jacobs. Johanna har på sig sylvester + regnkappa från Tiny Doe, jeans + skor H&M.

Nu kickar vi igång lördagsmyset! :) och jag ska slänga ihop lite late-dinner bestående av lövbiff, pommes & bearnessås, en rätt som känns väldigt svensk. I looove it ! :)



Kommentarer
Postat av: Lena Helmersson

Hej fina Du!

Har inte hunnit varit inne hos Gizmolinas i veckan då jag haft sååå mycket omkring mig, men nu tog jag mig tid! Vilka härliga bilder du bjuder på, som vanligt och vad fina Mor & dotter är på bilden då ni fotades för tidningen. Härligt med marknad och nu lördagsmys. Visst är det kul att IDOL börjat igen. Jag har redan varit inne och tittat efter bra biljetter till finalen i Globen. Det var verkligen en hit att gå på den! Har idag haft kalas hemma för nära och kära för att fira vår 15-åriga son som fyllde i måndags. Så nu när jag myst vid Gizmolina´s är det dags att krypa upp i soffan och mysa med familjen.

Bästa höstkramen,

Lena i Uppsala

2010-09-11 @ 20:14:07
Postat av: Frida

Vilken mysig dag!

Postat av: susan

Bare innom og ønsker deg god lørdag :-). Helt enig med deg at det ikke er harry på Nordby, de har jo alle de fine merkene der og masse god mat på Maxi Mat

2010-09-11 @ 21:34:21
URL: http://susans-side.blogspot.com/
Postat av: Camilla

DU ÄR SÅ FLOTT!

2010-09-11 @ 21:35:54
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Vanilla

Låter som en rolig dag! Hoppas att ni får en mysig kväll!



kramar

2010-09-11 @ 21:43:03
URL: http://byvanilla.blogspot.com
Postat av: Martina

Jag tycker så mycket om din blogg och läser den nästan varje dag!

2010-09-11 @ 22:26:29
Postat av: Sandra

Kul med balett :)

2010-09-11 @ 23:00:44
URL: http://systrarnawe.blogg.se/
Postat av: Karin - AlicesMamma

Hmm, vet du, häromdagen kom jag på mig själv att fundera på om Johanna slutat med balett eftersom vi inte sett några lördagsinlägg om baletten på länge! Är man bloggberoende när man tänker på sin favvobloggerska OCH hennes familj om dagarna? :)



Ha en fin kväll!

2010-09-11 @ 23:07:54
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/
Postat av: HENRIETTE

Åh, jeg var i Oslo hos kjæresten min, og da så jeg deg og dine kjære! Du er jo enda penere i virkeligheten, jeg håper jeg blir som deg da jeg blir større. Gud, du inspirerer meg!

2010-09-29 @ 20:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91