Välkommen oktober!


....so fly high!!

Godmorgon sweeties!

Idag vänder vi blad i almanackan och välkomnar oktober! :) Jag tycker att det är en så härlig känsla att ha en helt ny månad med blanka ark att fylla med spännande ting. En av dessa ting är en cruise till Köpenhamn och den ser jag verkligen fram emot. De är en fashion-cruise där jag bl.a. ska hålla föredrag och om du blir nyfiken på turen så ska jag lägga upp info om den senare.


En backstage bild från  visningen. Mitt tips är att du går för färg på helgens fester. Då sticker du ut!

Mitt hjärta och jag somnade om på soffan framför barn-tv på morgon och vaknade för en liten stund sedan så nu är det full fart framåt som gäller ;)  Önskar dig en amazing dag och en riktigt festlig helg!


Miljoooner TACK för alla fina presenter jag fick till min födelsedag! Här ser ni en av dem. Thanx
Shoe Lounge mama + girls :)

Nu köööör vi oktober!!! Wiiiieee! och om du, precis som jag, behöver piggna till lite så klickar du HÄR och lyssnar på min senaste "höja-volymen-i-bilen-låt".

♥KrAmAr & kÄrLeK! ♥


Kommentarer
Postat av: astrid

god helg til deg og dine.du er som en solstråle, som lyser opp når vi leser din blogg.klem fra astrid,nå skal jeg gå å trene, er så privligert at det kan jeg gjøre i arbeidstiden,men så jobber jeg også med sport.

2010-10-01 @ 09:44:56
Postat av: Sundaboet

oktober ja, redan, de går fort...:)

hoppas du visar oss massa julmys sen! =) du inspirerar

Postat av: Miss.Gizmolina

astrid-

Tusen tack för fina ord ! Nu gjorde du min morgon ännu soligare! :) och vad duktig du är som tränar. You go!!



Sundaboet-

Jag badar i julpynt sedan några veckor tillbaka så sälvklart kan jag dela med mig av det och visa :)



KRAMAR till er !! :)

2010-10-01 @ 10:56:34
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Evelina

Oktoberkramar och med önskan om en underbar helg finaste! :)



Kramar E, CL

2010-10-01 @ 12:03:08
URL: http://eveangelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91