Trevlig kväll & några dagens.


Jag var innom Kiman idag för att låna ting till ett uppdrag. De har fått SÅ fint! och alla ting från Zadig & Voltaire är verkligen FAB.

Oj, oj vad f.o.r.t. dagarna går! Jag har varit ute på språng non-stop sedan jag bloggade förra inlägget och jag sitter med skorna på för jag är på väg ut genom dörren igen för att hämta hjärtat hos en kompis. Hennes playdates är min "räddning" eftersom de förlänger min arbetsdag ;)


Vackra Kiman-girls. Ägarinnan och hennes butiks-chef. GRATTIS till ny flott butik!


En till Kiman-girl i snygg outfit. Och ja, jag får lust på ett par svarta pistols... ;)

Nu: hämta Johanna!

P.S jag har äntligen kickat igång min nya iPhone så nu fungerar tekniken som den ska igen. Lovely!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh ser ut som att de har fin-fina saker i den butiken!

Postat av: nina

det ser verkligen fint ut ! =)

2010-10-14 @ 19:37:02
URL: http://niniskanin.blogg.se/
Postat av: A House With A View

Tänk på att inte stressa ihjäl dig, ta hand om dig!



Kramiz aka

2010-10-14 @ 19:40:42
Postat av: Anonym

Om du inte ser på TV samtidigt som du jobbar kanske du inte behöver "förlänga arbetsdagen". Getting things done!Ta med tjejen ut i naturen nån gång! Ni verkar ju aldrig ta er ut i Oslos otroligt fina natur. Helgens utflykter går ju alltid till något köpcenter och McDonalds. Varför ser gizmolina.com så ofärdigt ut? Skulle inte den vara uppe för länge sen?

2010-10-14 @ 21:56:44
Postat av: Miss.Gizmolina

Tack för era kommentarer! :)



Anonym-

Men gud så negativ du är. Att du orkar... Hoppas att du tankar positiv energi inför helgen så att du får ha lite kul!

2010-10-14 @ 22:29:39
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Maria P-N

Hej!



Snälla, vet du vad det är för märke på den beiga tunikan på bilden längst ner? Så snygg och användbar!



Maria

2010-10-15 @ 10:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91