Today I love...


...detta snygga cover av VOGUE. Snygga cover som detta är riktigt fina tavlor, rama in med passepartout runt och sätt upp dem tex i din walk-in-closet för en sån har vi ju alla, eller hur? ;)

Jag fick 2,5 tim bonus-tid i em eftersom Johanna gick hem till en kompis efter dagis och det passade mig helt perfekt för då kunde jag jobba fram till att butikerna stängde men nu är det dags för mig att slå av Förkväll som rullar på TV´n och trippa iväg och hämta hjärtat. Sen ska jag njuta min goda räk-curry-pasta till middag.

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh så lyxigt! Vi kör på stuvade makaroner och köttkakor idag ;-).



Tack för idén. Något att tänka på då vi har en extra vägg i vår garderob som är tom. Tänkte först borra upp snygga krokar men kanske kan man göra en liten fashion-tavelvägg av det hela?!



Ha en fab kväll, you deserve it! :-)

Postat av: Sara

Vem vann sjalen? nyfiken

2010-10-11 @ 19:58:50
Postat av: Tova

Mmm räk-curry pasta låter underbart! :)

2010-10-11 @ 20:08:35
URL: http://tovabackman.blogg.se/
Postat av: Kari

Her har jeg på NRK og Hilde Hummervoll. Idag handler det om indisk mat og jeg fikk så lyst på karri. Så nå ble jeg ganske så misunnelig på middag.

Ha en koselig kveld.



Kari :-)

2010-10-11 @ 20:41:11
Postat av: Ingvild

reke-karri-pasta...åh. Har du en oppskrift eller?

2010-10-11 @ 21:38:27
Postat av: Anonym

räk-curry pastan lät spännande ;)



http://allinnothinout.blogg.se

2010-10-11 @ 21:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91