Today I love...


Runt kl.19.10. Vi har precis kommit innanför dörren och Gucci hälsar oss välkommen. Johanna har satt fast stickers på spegeln och J klär av sig samtidigt som jag fotograferar. Ett helt normalt vardags-kaos med andra ord ;) Min vita bluse Line of Oslo, jeans Diesel och skor Acne.

... min nya underbara Skunk Dress från
Chill Norway. Det känns som att min höst-jack-jakt plötsligt kom av sig lite för den här kommer jag att "bo" i en stund framöver :)  Sen, då den blir för kall att ha som ytterjacka så ska jag ha den som underbara inne-jacka så den är nästan som ett Kinder-ägg. Flera önskningar i en! ;)


Hjärtat fotograferade mig då vi var på väg in hemma. Det gick sisådär ;)

Dagarna går verkligen i ett nu då vi girls är home alone och idag blev min "räddning" att J gick hem och lekte hos en kompis efter dagis = jag fick 2,5 extra timmar att jobb på.  Jag har skrivit på ett uppdrag hela dagen också har jag varit till redaktionen och gått igenom korr av nästa nr av Kamille Mor & Barn. Den 1:a november dyker julnumret upp i tidningshyllorna så skriv in det i kalendern ;)


Häromdagen shoppade jag årets första JUL-magasin! ja, det ska börjas i tid ;)  och idag låg ett rykande färskt S i min brevlåda. Läsar du S? Jag tycker att det är riktigt BRA ! (S = svenskt magasin selges ej i Norge).

I kväll fastnade jag, helt oplanerat, framför premiären på Robinson (svenska TV4). Kan inte minnas sist jag såg ett avsnitt? måste vara flera år sedan... Men Paolo Roberto lockade och han levererade.  Sen var det en till premiär: Hellenius Hörna. Shit vad duktig David är. och vad SNYGGT han matchade sin gröna slips + gröna sockar. Me like!


Kommentarer
Postat av: Reidun

Hei!

Så fin jakken din er som du har på .. er nok et plagg man blir glad i...har også sett juleblader i butikken alt, men synes det er veldig tidlig

2010-10-07 @ 23:10:27
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Näe, nu får jag banne mig leta upp Chill Norway i mina trakter för det är det ena snygga plagget efter det andra och den här var ju bara SÅ snygg. Google nästa! KRAM och ha en FAB fredag :)

Postat av: Miss.Gizmolina.

Tack för era kommentarer! :) Ja, visst har Chill Norway mycket fint?! och ang. jul så har jag redan haft full jul i huvudet i flera veckor pga jobb så ett jul-magasin passade mig alldelens utmärkt ;)



KRAMAR ! :)

2010-10-07 @ 23:22:36
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Britta Bloggar

Härligt med vardagskaos!

2010-10-07 @ 23:25:23
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: anette-guttemamma

Hei i natten! Fin Chill Norway jakke du har fått tak i, blir ikke lei av klærne derfra jeg:-) Kjøpt to juleblader denne uke jeg også, koselig å begynne planleggingen tidlig synes jeg!

klem fra Anette♥

2010-10-08 @ 00:36:03
URL: http://www.guttemamma.com
Postat av: Anonym

Britta-

Ja, det är oundvikligt i en hektisk vardag ;)



Anette-

Visst är det koesligt med juleblader?! I love it! och det är så klart ekstra kul nu då jag själv sitter och jobbar med Kamille´s julenr. :)



KRAMAR !! :)

2010-10-08 @ 00:40:54
Postat av: Dinaras familjeliv

härlig dress från chill norway! kan man beställa deras grejer via nätet för de har ingen butik i sverige va?

2010-10-08 @ 08:14:09
URL: http://dinarasblogg.blogspot.com
Postat av: Isa

hahaha jag trodde hon hade klistrat stickers på katten!

2010-10-08 @ 08:38:40
Postat av: Camilla - En mammas dagbok

Har också denna jacka från ChillNorway... den är så mysig go!



Trevlig helg.

2010-10-08 @ 08:57:08
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Gry

så fin..også denne er jeg en heldig eier av.:-)du er dyktig på å vise outfit.:-)

2010-10-08 @ 09:06:33
URL: http://thelma-louise-oslo.blogspot.com/
Postat av: Livia

Jaså ska de skilja sig..när de har hittat på ett gemensamt efternamn och allt!

2010-10-08 @ 17:23:07
URL: http://swedesinspain.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91