Dagens shopping-tips!


Blomkrukor 59 kr / st, liten box 39 kr, stor box 49. Riktigt fina priser!

Kremmerhuset har öppnat upp (igen) på den väg som jag går varje dag till/från dagis och igår lockade dessa godsaker in mig i butiken. De fina blomkrukorna kommer jag att placera på bokhyllan på mitt kontor (växter ska köpas idag) och boxarna får stå på mitt skrivbord. Den minsta fyller jag med häftstift och den större med diverse små-ting som tex tejp, minne-stick till pc´n etc.

Såg du intervjun med
Bingo hos Malou? Jag gillar honom. En cool kille som vågar sticka ut på alla möjliga sätt. Jag blir så nyfiken på hans nya bok med massa kändis-skvaller att jag måste köpa den ;)


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Åh så fina! Sådana där skulle jag också vilja ha, synd att man inte befinner sig i Oslo ;)

Postat av: Johanna

Oh superfint!

2010-10-05 @ 14:23:45
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, Bingo är cool. Synd bara att Balou är så bra på att avbryta. :-(

2010-10-05 @ 20:38:57
Postat av: Miss.Gizmolina

Tack för era kommentarer ! :)

2010-10-05 @ 21:17:46
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91