Shopping tips, tuff kille & en dagens.


Jodå, en påse blev med mig hem och Johanna ska få mannekänga en dag snart :) Min kvällens: tröja Line of Oslo, poncho DAY, jeans Tommy Hilfiger och skor Acne.

Hoppas att du har haft en bra onsdag? Själv hade jag riktigt trevligt på kundekvällen :) och jag passade så klart på att ta en del bilder till er som inte kunde komma så varsågoda,  här kommer shoppingtips, en bild av en kul / tuff kille och en snygg dagens:


Om jag hade en son så hade jag klätt upp honom i kläder från Scotch & Soda. De är bara de finaste!! Classy, coola och med en tvist . Me like !


Här visar kule Sander, 11 år, en jakke fra Scotch & Soda med "inbyggd" hodd. Hooden är en del av kavajen / jakken och den kan tas bort med glidlås / dragkedja.


Super fina klänningar / kjoler, mysig pälsvest och fin liten jacka...


Snygga Anette bjuder på dagens dagens: poncho + sjal DAY, byxor Helmut Lang, skor shoppade hos Bolina och väska Alexa Mulberry.


Fler godsaker till små skatter...


Lovely pälsjacka och riktigt fin klänning / tunika.


Tack för ikväll härliga Camilla & Pål. Ni sprider good energy !

Nu är det bäst att jag förbereder föredraget jag ska hålla imorgon och provar vilka outfits jag ska visa på catwalken på fredag... Frågan är bara hur jag ska lägga upp mitt föredrag som ska handla om mig och min blogg?... om det var du som skulle lyssna på mig, vad hade du då önskat att jag ska prata om? Hit me!!

P.S Det är -20% rabatt hos
Soup Store fram till kl.24 i natt. Kod: gizmo.


Kommentarer
Postat av: Anita L.

Hei,hei. I kveld har jeg handlet på KappAhl med Kamille. Masse sjokolade og bra shoppingtips :):) Skulle gjerne ha vært hos deg også!!

2010-10-20 @ 22:09:33
Postat av: Miss.Gizmolina

Anita-

Åh så kul att du varit på shopping med Kapp Ahl och Kamille! Vår moteansvarlige Julie är så duktig :) Klem!

Postat av: A House With A View

Jag skulle vilja veta hur du kom på idén att börja blogga, vad som inspirerar dig att fortsätta och om du har några tankar kring bloggens framtid. Jag menar om du har några planer på att utveckla/förändra bloggen i någon riktning?



Lycka till!!



Stor nattizkramiz aka

2010-10-20 @ 22:30:49
Postat av: MORE THAN SEX

ha en fin kväll!

2010-10-20 @ 23:18:36
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: Lotta

Skriv en lista med 100 frågor som du svarar på och svaren blir ditt föredrag!

Här kommer de första frågorna!

- Vad ger bloggen dig mest el vad har bloggen gett dig

- Är bloggen ett slags CV

- Är det svårt att inte bli för privat i bloggen

- Skulle du vilja att Johanna bloggade om hon var 13 år?

- Hur ser bloggvärlden ut om 5 år

- Är det sunt att unga modebloggar känner så mkt pengar på ännu yngre läsare.



2010-10-20 @ 23:38:58
Postat av: Ewa

Hej, följer din blogg varje dag, älskar den....gillar ditt "prat om din vardag" kombinerat med roliga kläder till både små o "större " tjejer!!

Lyckats få ett ex av Kamilles... från vänner i Norge o det är sååå kul o bläddra....

Jag är ju bara så förtjust i din poncho från Day, måste kolla om jag kan få tag i en...

Ha en mysig kväll

Kram

Ewa

2010-10-21 @ 00:03:55
URL: http://hemmahosewa.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hej!

Älskar din blogg verkligen, du är sjukt fin Är du ute efter snygga kläder online så rekommenderar jag starkt: http://www.modeplatsen.se



De har det bredaste sortiment på märkes kläder på internet, sexiga underkläder, klänningar mm.

http://www.modeplatsen.se - Billigt mode på internet

2010-10-21 @ 05:59:00
URL: http://www.modeplatsen.se
Postat av: Johanna

Jag hade viljat lyssna på vad du tror gör din blogg framgångsrik (ur eget perspektiv)? För du kör inte med några skandaler och jag tycker att man får ta in "lagom" av ditt privatliv, du "blottar" inte för mycket så att säga. Du har en bra balans! :-)

2010-10-21 @ 07:22:41
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Mirva ♥ m. -04 & -05

God morgon!



Vilka fina KILLKLÄDER !!! Jag är ju mamma till två killar och älskar att klä dem snyggt. Jag gör allt för att hitta dom snyggaste plaggen ;)



PS. Är det AKRYL i din poncho fr Day ??? Börjar den redan bli nopprig på framsidan ?! Annars är den ju så otroligt fin !!!



KRAM Mirva

2010-10-21 @ 09:12:00
Postat av: Nanna

Lykke til - det kommer til å gå kjempebra!

2010-10-21 @ 09:48:36
Postat av: Maria

På översta bilden ser man vad fin du skulle vara i page frisyr!

2010-10-21 @ 10:16:40
Postat av: Anonym

Dålig ull noppar sig, ett plagg kan hålla stilen med lite akryl, så valet behöver inte bli ull eller akryl.

Noppmaskin för en 50 lapp kan vara räddningen i båda fallen.

2010-10-21 @ 17:59:36
Postat av: Mirva ♥ m. -04 & -05

Men när man köper bättre märken i ull så tror man ju att dom skall hålla sig ett tag. Men vissa tar ju bara betalt för märket och struntar i kvalitén!

2010-10-21 @ 18:19:41
Postat av: Finna

Vilka coola killkläder, kan se min lille pojk i sådana om några år :)

2010-10-22 @ 10:03:40
URL: http://www.finna.it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91