Senaste shopping-nytt !


Idag ankom denna jacka H&M i Oslo.

Darlings!

Ett snabbt och rykande färskt shopping-meddelande kommer här! Jag fick precis ett mejl från H&M där det står att den super snygga aviator jackan som är på coveret av deras magasin har ankommit Trend avdelningen på Oslo City + Karl Johan IDAG! Detta är jackan i äkta skinn så jag säger bara: löp & köp till er som gått och väntat & längtat !

Återkommer snart med snyggare blogginlägg. Så där ja, nu har jag fixat till detta så att det blir lite mer "gizmolina" ;)

 ♥


Kommentarer
Postat av: Line

Ånej, gizmoängel! Den jackan ser man Överallt på ALLA!! Tråkigt när alla ser likadana ut... Ha den bästa dagen fina du. KRAM

2010-10-06 @ 11:05:25
Postat av: Miss.Gizmolina

Line-

Som den shopping-syster jag är så är det min plikt att tipsa om viktiga saker som detta till alla de som väntat & längtat efter jackan. Sen kan jag hålla med dig om att den syns överallt.. Jag shoppade den själv i fusk-skinn men lämnade tillbaka den just p.g.a det. Önskar dig en fantastisk dag! Kram! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91