Rosor till dig!


Helgens krydda på köksbordet här hemma.

Jag önskar att jag kunde skicka sånna här vackra rosor hem till alla er bloggisar! tänk vad läckert det vore! "With love from Miss.Gizmolina." skulle det stå på kortet... Glad jag har er fina bloggisar som förgyller mina dagar och som ger mig så mycket positiv feedback.


I em/kväll har jag varit på redaktionen och lilla J har varit hemma hos
Elsa och lekt (miljoner TACK för hjälpen Emma!). Det är en skatt att ha vänner som ställer upp och hjälper till då det behövs :)


Nu: en kvällsmacka.


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vänner som man kan utbyta tjänster med och som ställer upp är guld värda! Dem ska man verkligen ta vara på.

Vackra rosor du har på ditt bord. Önskar dig nu en lugn kväll och en god natt. kram

Postat av: Johanna

Så vackra rosor! Borde köpa hem rosor oftare då de helt klart förgyller hela hemmet! :-)

2010-10-18 @ 07:27:59
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: DINARAS FAMILJELIV

man borde köpa färska blommor oftare! :) Och så doftar det ljuvligt när man går nära! Härlig måndag på er!

2010-10-18 @ 07:38:11
URL: http://dinarasblogg.blogspot.com
Postat av: Lise-Lott

Åh vilka härliga rosor! Nu måste man köpa blommor ofta och muntra upp sej med!

Postat av: :*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*:

Då skulle du få en bukett från mig med texten

"With Love From Miss Emring", du är värd en massa blomsterbuketter, då du är en kvinna som bjuder oss läsare på en massa fina tips.



Thanx



Kram Camilla

2010-10-18 @ 10:50:18
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Wenche

Så vakre roser:-)

DU fortjener roser fordi du forgyller våre dager med bloggen din! Takk:))

Ha en riktig fin mandag!

Klem:)

2010-10-18 @ 10:59:29
Postat av: Anonym

nydelige roser.:-) sender de tilbake til deg.:-) takk takk

2010-10-18 @ 13:56:02
Postat av: Babbs

Oj vad vackra rosor!



Det finns så MÅNGA härliga färger på rosor nu förtiden.

Cerise, bubbelgumrosa och persikofärgade är mina favoriter.



Synd bara att inte rosor håller sig så länge?



Stälelr du dem kallt på natten Anna-Stina eller har du något annar "knep" för att de skall hålla sig bra.

2010-10-18 @ 14:31:20
Postat av: Duojagbloggen.blogg.se

FINA! :)

2010-10-18 @ 14:49:18
URL: http://duojagbloggen.blogg.se/
Postat av: Maria från Luleå

Så vackra rosor, de förgyller verkligen vardagen! Och visst är det värdefullt med vänner som ställer upp i vått och torrt! Har man goda vänner är man rik! :)

Stora kramar och tack för all underbar inspiration du delar med dig av!!

2010-10-18 @ 17:10:50
Postat av: Lena Helmersson

Vackert!



Rosor är så fint och tänk vad läcker om jag kunde skicka till dig...! Det är roligt att få, men visst är det fantastikst roligt att få GE! Du GER varje dag genom din blogg och jag är så tacksam och uppskattar verkligen det du gör - fint. Du ger inspiration, energi och värme.



Varmaste ros-kramar,

Lena i Uppsala

2010-10-18 @ 17:17:01
Postat av: Annie

Har du någonsin varit i Miami eller New York? Några tips i så fall på vad som är värt att se och vart som är värt att gå?

2010-10-18 @ 17:50:57
URL: http://anniel.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg :)

kolla gärna min bloppis=)

2010-10-18 @ 21:46:20
URL: http://ewwica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91