Odd Molly spring/summer -11.


The Gallery, Cph, 13:e augusti. På besök i
Odd Molly´s äppel-hage.
Här håller jag i några personliga favoriter...

Jag kom plötsligt på att jag nog inte bloggat klart från modemässan i Cph? Tokigt... Men bättre sent än aldrig ;)
 

Här ser du hur F.I.N. Fonda Dress blir till våren!! Jag älskar att den har kryddats med fickor!

Jag hade hemma flera favoriter ur kollektionen förra veckan p.g.a. ett foto-shoot men missade att prova och fota så ni får hålla tillgode med dessa pics så länge så bjuder jag på fler snart igen för er som är nyfiken på s/s kollektionen... ;)


Kommentarer
Postat av: Dinaras familjeliv

Gillar verkligen de där mysklänningar från OddMolly. Kanske ska köpa mig en sån för att ha hemma. Den ser skön ut :)

Postat av: Maria från Luleå

Vad härligt att kika på fina vårnyheter!! Fast våren känns väldigt långt borta just nu när stormen viner utanför fönstret!

Ha en härlig dag!

Kramar

2010-10-04 @ 15:28:45
Postat av: T

Jeg er kjempenysgjerrig!!

Gleder meg til flere bilder:-)

2010-10-04 @ 15:49:38
Postat av: Ulrica

Ja, Odd Molly är i en liga för sig! Jag lyssnade så sent som igår på podcasten från när Per Holknekt sommarpratade i P1. Om du kan lyssna på den i Norge så rekomenderar jag dig verkligen att göra det (om du nu inte redan gjort det alltså).

Ha en bra dag,

Kram Ulrica

2010-10-04 @ 16:04:24
URL: http://icasmirakel.blogspot.com
Postat av: Rövarmamman♥

Så fint med Fonda dressen, tänker nog bli en ljus färg då min nuvarande Fonda dress är i mörkfärg. Fint att den har fickor. KRAM

2010-10-04 @ 20:53:38
URL: http://roxenmo.se
Postat av: gry

spennede.:-) gøy å se.:-) søt utgave av den på siste bilde , takk for titten..vil gjerne se mer.:-)

2010-10-06 @ 22:23:21
URL: http://thelma-louise-oslo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91