Min FAB fredag !


Olivia runt kl.16.00 fredag em. Gizmo girls :)

Min fredag blev som sagt hur FAB som helst tack vare att den ena spontana händelsen avlöste den andra. Det startade med ett sms från sötaste Kjerstin som föreslog att ses efter jobb så jag trippade iväg och hämtade Johanna på dagis runt 15.30 och sen myste vi med K på Olivia.

Precis då jag ber en i personalen att ta en bild av mig & K så knackar finaste Anne Cecilia mig i ryggen. Hon jobbade också i min butik och det var såå mysigt att få se både henne och hennes nyfödda lilla son (han ligger i vagnen som skymtar i bakgrunden).

Plötsligt tog lilla J min kamera och knipsade pics....


Sötaste Kjerstin.

På väg hem från fredags-vinet med K så möter vi plötsligt en till Gizmo-ängel: Heidi! och vips! så blev hon med hem till oss på bubbel och färska räkor :) Heidi är som familj för mig och hon var den första jag anställde i min butik.


Vi hade en sååå kul kväll! :)

Vi avslutade kvällen med att plötsligt gå ut och dansa en sväng (jag ä.l.s.k.a.r. att dansa och blir som en duracell kanin som aldrig vill sluta... ;)  och det var en perfekt avslutning på en fabulous fredag.


På väg hem... det ser ut som att mitt hår brinner. Ha, ha :)  (tusen TACK för bästa fredagskvällen vännen!!)

Jag har suttit och skrivit / stylat en Mor & Barn sida till Kamille i eftermiddag så nu ska prinsessan J få bli med mig till redaktionen för att leverera den. Det tycker hon är riktigt spännande :)


Önskar dig en mysig söndagkväll!



Kommentarer
Postat av: Alexandro

Önskar dig en mysig kväll med :D <3

Postat av: Mirva ♥ m. sönerna -04 & -05

God kväll Anna-Stina!



Vad är det för tröja som Heidi har? Har du köpt din jacka nu eller är den från i höstas/våras? Jag har ju en likadan svart och den shoppade jag för 2 år sen tror jag. :)



KRAM Mirva

2010-10-03 @ 19:39:54
Postat av: Britta Bloggar

Härligt! Vilken fin blogg du har!

2010-10-03 @ 20:10:56
URL: http://britta-bloggar.blogspot.com
Postat av: Heidi

Søte du, takk for en fantastisk bra kveld! :) DET må vi gjøre snart igjen. Hadde det helt herlig. :) Stor klem til mine to favoritter.



Heidi

2010-10-03 @ 21:18:39
Postat av: Miss.Gizmolina

TACK för era kommentarer! :)



Mirva-

Jackan från H&M är nog (minst) 2 år? tror jag. Minns inte helt. Har en helt lik i svart också och älskar modellen. Tyvärr vet jag inte var Heidi har shoppat sin tröja men jag kan så klart fråga vid tillfälle.



Britta-

Tusen tack ! :)



Heidi-

Ja, oj ! så spontant och kul allt blev! Fler sånna kvällar tack ! :) Johanna har pratat om dig hela dagen idag, hon ville att du skulle komma och leka ;) Hon är bara såå glad i dig! Du är unik Heidi ! P.S ser du att en läsare frågat var din tröja kommer ifrån? svara gärna här om du ser detta :)



KRAMAR !! :)

2010-10-03 @ 21:40:27
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: HANNA & JOZEFINE

Idag smystartar våran nya blogg, så kika gärna in och var beredd: Snart drar vi igång på riktigt! :D

2010-10-03 @ 22:41:17
URL: http://hannajozefine.blogg.se/
Postat av: ida

åh, jättemysig och söt blogg!

2010-10-04 @ 14:30:03
URL: http://idajonassons.blogg.se/
Postat av: Jonas

Skönt o se att du får komma ut och dansa lite :)



Kram!

2010-10-04 @ 21:30:22
URL: http://jonasnoren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91