Kvällens Idol.


Härlig publik ;)

Jaha mina vänner. Vad säger vi om kvällens
Idol då? För mig så spelar det ingen roll om Minnah, Daniel eller Alice får åka hem, för ingen av dem av fångat mitt hjärta. Jag lyckades tyvärr somna då bl.a. Andreas sjöng (typiskt) men gillar honom och jag gillar Mr.Williams så jag gissar att det var kanon (?rätta mig om jag har fel). Geir är ju ett proffs efter att ha medverkat i melodifestivalen x antal gånger och att Elin bara är 16 år är totalt ofattbart?! Vilken tjej!! Men bäst är ändå juryn och Peter. Eller vad säger du? Vem är din Idol?

Uppdatering kl.23.20: helt OK att Minnah fick åka hem idag.


Kommentarer
Postat av: Dr Molly

Jag gillar Jay Smith allra bäst, sitter i USA och grämer mig att jag inte kan se honom på TV4 play som bara strular!! Älskar ju låter heart shaped box... Kramar

Postat av: Miss.Gizmolina

Dr.Mollly-

Ja, Jay är både cool och duktig. Önskar dig en FAB weekend over there! Kram! :)

2010-10-15 @ 23:36:33
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Max 2 år

andreas var en riktig besvikelse idag tycker jag! jag gillade minnah så tyckte det var tråkigt att hon åkte men jag får nog snabbt en ny favorit, finns ju så många bra!

2010-10-16 @ 00:40:38
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Jag tyckte Minnah var bra

2010-10-16 @ 07:55:40
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Tindra

Tyckte oxå Minnah var jätteduktig, tråkigt.

2010-10-16 @ 10:46:57
Postat av: MissGoldie

Tyvärr var kombinationen Andreas Weise och Feel ingen hit. Gillar inte Andreas alls. Geir är min favorit, jag har sett honom live många gånger under de senaste åren här i Finland och han är ju ett proffs. Elin är en cool tjej, vilken stil hon har fast hon bara är 16 år. Gillar henne mest av tjejerna. Ha en bra dag!

2010-10-16 @ 12:01:35
URL: http://missgoldies.blogspot.com
Postat av: Anonym

Linnea är ju bäääst!!

2010-10-16 @ 13:47:30
Postat av: Mia

Olle är min favorit även om han kunde sjungit en mer intressant låt än den han valde igår men han kommer gå långt i tävlingen!



Trevlig lördagkväll!

2010-10-16 @ 15:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91