Happy new week!


Hemma runt kl.17.15. Tunika i silkes-strech med fickor / lommer fra Line of Oslo, jeans Tommy Hilfiger, skor Hunter och örhängen Cecilie Melli. Så här ska man föresten vinkla kameran om man vill se riktigt lång ut ;) .....

Happy new week sweeties!

Oj, så fort den har dagen gick! förlååååt min bloggfrånvaro... Jag körde direkt till redaktionen då jag lämnade J på dagis och min plan var jag skulle bli där i max 2 tim men jag blev där till strax efter kl.16 och då var det dags att köra och hämta hjärtat. Att leverera 10 shop-sidor tar sin tid och det är en fantastiskt skön känsla då det är i box. Saken dyker upp i 
Kamille om några veckor. Ska självklart tipsa er då det är dags! :)


Boken lanseras idag och den åker rakt in på min önskelista!

Nu har vi precis ätit god middag och jag har tittat på Förkväll. Ser du det? Idag var det x-tra kul för 2 av mina absoluta favorit bloggerskor var med: Carolina Gynning intervjuade Sofie Fahrman och det märktes så tydligt att de är veninner. En riktigt trevlig intervju och nu ser jag fram emot att få nya boken om Elsa i min hand. Den första tyckte jag var riktigt bra!  Har du läst den?

Nu ska jag leka lite med hjärtat :)


Kommentarer
Postat av: cathrine

Så deilig å ha det i boks,gleder meg til det kommer i butikken!Spurte deg litt lenger ned,men spør igjen;det bladet mama gravid,hvor kjøpte du det?Har lett overalt,skulle så gjerne hatt det!



Ha en herlig kveld:)



klem

2010-10-18 @ 19:23:21
Postat av: Miss.Gizmolina

Cathrine-

Beklager att inte svarat dig tidigae. Bladet Gravid (en special från mama) köpte jag i Sverige då vi var på handletur. Är osäker på om det selgs i Norge? tror tyvärr inte det... Önskar dig en flott uke! Klem! :)

Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Ursäkta min norska, men öredobber, vad i hela fridens namn är det?! Örhängen?

Hade faktiskt ingen aning om att hennes andra bok släpps idag, den blir perfekt att önska sig till jul, fick den första boken förra julen.

Kan tänka mig att tiden rusar fram när man har ett sådant härligt jobb som du verkar ha. Hoppas att du kan landa lite och andas ut en stund. KRAM

2010-10-18 @ 19:42:40
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Linda

spännande jobb du låter att ha. nä har inte läst böckerna men vill gärna...

2010-10-18 @ 19:52:38
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Miss.Gizmolina

Lotta-

Ha, ha :) det märks att jag har suttit och skrivit en del på norska idag. Øredobber = örhängen :) jag ska ta och rätta till det. Och ja, tiden går fort då man har roligt ! Önskar dig en mysig kväll! :)



Linda-

Ja, mitt jobb är jätte spännande & kreativt!



KRAMAR till er ! :)

2010-10-18 @ 20:31:55
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Tonej

Jeg blir så utrolig lykkelig av å lese bloggen din! Har hjulpet meg gjennom mange tunge dager :-) Du er virkelig en inspirasjon!

2010-10-18 @ 20:48:51
Postat av: Reidun

Hei!

Høres ut som du har nok å gjøre med mange spennende prosjekter...atter en gang takk for en flott blogg!!

2010-10-18 @ 20:53:30
Postat av: Reidun

Hei!

Høres ut som du har nok å gjøre med mange spennende prosjekter...atter en gang takk for en flott blogg!!

2010-10-18 @ 20:54:32
Postat av: Miss.Gizmolina

Tonej & Reidun-

Miljoner TACK för era trevliga kommentarer! Min lilla J är inte på sitt bästa humör i kväll så era positiva ord satt riktigt fint just nu :) KLEM!!

2010-10-18 @ 20:58:58
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Torun

Hei!

Jeg er gammel Gizmo kunde, bodde rett oppi veien for butikken og fikk en sønn(Emil)en ukes tid før du fikk datteren din. Ville bare si hei og fortelle at jeg synes bloggen din er veldig inspirerende og hyggelig lesning :)

2010-10-18 @ 21:39:26
Postat av: Miss.Gizmolina

Torun-

Åh en gammal Gizmo kund! nu blev jag GLAD! :) vad kul att du hittat min blogg, då får jag äran att fortsätta att inspirera dig trots att jag inte har min älskade butik längre. Hoppas att du njuter dagarna med din son. Vilket FINT namn han har! Klem! :)

2010-10-18 @ 21:57:43
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Rövarmamman♥

Å vilken fin tunika:)



Hoppas du har en skön kväll!KRAMKRAM

2010-10-18 @ 22:34:14
URL: http://roxenmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91