Godnatt lördag!


begäran så bjuder jag på lite julinspirasjon från
Lexington Company. Årets Holiday kollektion från dem är SÅ fin. Check hjärtat på väggen, julgranspyntet, julklapps-säcken och de söta nya bamserna i tillägg till sängkläderna som jag gärna sover i hela december...

Jag somnade (inte helt otippat ;) på soffan med nya In Style i knä och chips + dipp vid min sida strax efter God Kväll Norge. Men alltså såg du på Dansfeber? Som ni vet så gillar jag ju inte alls programmet men ikväll blev det stående på då vi åt late dinner här hemma och jag får erkänna att jag hade riktigt kul då jag såg bönderna. Oh my, Peter öste verkligen på som bara DEN. Gissar att han kommer att få köra låten på nästa Pride ;)


Här syns sängkläderna bättre. Jag önskar mig de vita med hjärtan...

Nu ska jag gå raka vägen till min sköna säng och sova vidare och jag kryssar fingrarna för att J bjuder mig på en liten sovmorgon imorgon ;)


♥ GoDnAtTkRaMaR ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91