Godnatt lördag.


Glada vänner lördagsmyser.

Efter shoe-shopping (varm-fodrade Viking stövlar till dagis) och annat fix (var bl.a. innom Polarn & Pyret) så landade vi hemma runt kl.17. Då väntade städning + middag innan vi fick mysigt besök av våra fina vänner
Emma & Elsa som förgyllde vår lördagskväll.


Bus pågår.

Men vissa dagar är inte som andra... lilla J har nämligen varit en liten "fröken trotsig" hela dagen... Så: nu ser en trött mama (jag har hunnit sova några tim i soffan...zzz...) fram emot en ny morgondag och då ska vi på kalas. Det ser vi verkligen fram emot! :)

♥ GoDnAtT kRaMaR ♥


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Hmm, jag tror du har smittat mig. Det går inte en kväll utan att jag somnar i soffan ;) men visst är det skönt?!

Ja du, vissa dagar kan de små verkligen gå en på nerverna med sitt trots (Alicia har tonårsbeteende just nu). Man får vara glad att det inte är för alltid! Hoppas att ni får en härlig söndag med kalas. KRAM

Postat av: Miss.Gizmolina

Godmorgon Lotta-

Skönt att höra att det inte bara är lilla J som är trotsig... det var en tuff dag att vara mamma igår ;) Och ja, det är fantastiskt skönt att somna i soffan. Önskar dig en underbar söndag fylld av solsken! Kram ! :)

2010-10-10 @ 09:03:30
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vad mysigt med kvällsbesök! Hoppas ni fått sova ut idag. Vi glädjer oss också massor tills senare. Men först en tur ut med grannarna och matpakker. Barnen blir så lugna efteråt ;-)



Du är FAB kom ihåg det!!!! KRAMAR

2010-10-10 @ 09:06:27
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Sara - Mamma till Max 2 år

Att somna på soffan är ju underbart =).

2010-10-10 @ 10:09:06
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej!

Jag undrar om du vet vars man kan få tag i den stora maileg grisen...den som är helrosa. Inte prickigt eller randigt tyg under örat? Jag har letat som en tok efter den nu men hittar den bara på en dansk hemsida och då tycker ajg att den blev för dyr. TACKSAM för din hjälp! /Maria

2010-10-10 @ 11:58:44
Postat av: Fridis

vet ni om att det varje år är sju tusen kvinnor i Sverige som får diagnosen bröst cancer ?



att vara Frida Karlsson är som att vara som vilken tjej som helst fast ändå annorlunda.

att våga stå för sin dröm om att kunna göra en skillnad är stort.



jag kan inte själv skapa denna skillnad men tillsammans kan vi.

i fredags bestämde jag mig för att försöka skapa skillnad i denna rosa månad och i denna resa behöver vi nå ut till världen.

jag startade en insamling till rosa bandet månaden med hopp om att vi tillsammans hjälps åt för ingen kan göra allt men alla kan göra någonting.



vi kan tillsammans samarbeta mot en bättre forskningsmetod för att i snabbare takt kunna skapa behandlingmetoder och samtidigt som vi gör det så ger vi

människorna med cancer ett rikare liv.



att vara den som drabbas har jag ingen kunskap om.

jag kan inte förmedla den känslan men jag kan förmedla känslan av att vara anhörig när någon drabbas.



om jag fastnade i ett inre kaos ett inre kaos fylld av rädsla hur känner sig då den drabbade ?

det blir deras vardag och deras tillvaro vill vi se på när andra människor drabbas ?



vill vi stå bredvid och se på med vetskapen om att vi inte gjort något för att skapa en skillnad.

vi kanske inte kommer göra så hela världen förändras men vi har gett dom drabbade en känsla en känsla om att vi är med dom.



att få känna den känslan av att inte vara ensam i kampen mot cancer är stor nog för att kunna ge deras vardag och deras hopp en extra glans.





min insamling är startad http://samla.in/l8

vill ni vara med i den och hjälpa mig att nå ut till världen ?

2010-10-10 @ 13:31:59
URL: http://tadaaaaa.blogg.se/
Postat av: Sagas mamma

Pliiis, visa inköpen på pop och stövlarna...nyfiken

2010-10-10 @ 14:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91