Godmorgon sunshines!



Godmorgon mina solstrålar!

Idag har vi ett fantastiskt vackert höstväder här i Oslo och jag Ä.L.S.K.A.R. verkligen hösten! Det är ju sååå fint ute med alla löv på marken, färgsprakande träd och strålande sol. Och bäst: vi får ha på oss sköna stickade koftor och stora halsdukar. Vi har föresten lite nya natt-rutiner här hemma som innebär att Johanna nästan alltid vaknar med mig i stora sängen. Hur mysigt som helst! :)


Madonna i kampanj för Dolce & Gabanna.

Jag sitter och korrläser en sak till nästa nr av Kamille Mor & Barn och sen väntar plock down-town så jag önskar dig en soooolig tisdag och kom ihåg: fånga dagen! :)


♥ KrAmAR & kÄrLeK ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en flott eftermiddag! Vädret här idag är ju toppen!!! :-)

Postat av: marthe

Heia:)

Liker så godt din fine blogg!!

Hvor henter du bildene, slagordene ol du bruker? Er det visualize? Hvordan virker det egentlig? Kan hvem som helst låne bilder derifra?? Vet du det? prøvde å finne ut av det.. men fant ikke noe svar på det.

Ha en fin fin dag:)

2010-10-12 @ 12:39:56
Postat av: Miss.Gizmolina

Johanna-

Ja, idag får vi njuta finaste vädret! :)



Marthe-

Tack för fina ord! :) Många av mina "tänkvärda" hämtar jag hos vi.sualize men inte alla. Jag söker runt omkring på nett.. Ang. regler för nedlastning så får jag nog hänvisa dig till deras hemsida. Själv lastar jag ner och räknar med att det går fint! för de flesta bilder (som inte är på privatpersoner) flyter ju fritt omkring där ute cyberspace...



KRAMAR ! :)

2010-10-12 @ 14:21:23
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: MammaMorran

Den dagens "tänkvärda" skulle jag vilja ha som tavla här hemma :)



Kram

MammaMorran

(ber om ursäkt för min sk. reklam, tänker inte på det som reklam utan ngt jag alltid har med i mina kommentarer!)

2010-10-12 @ 15:12:56
URL: http://mammamorran.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tyvärr ser jag aldrig så där glammig ut när jag diskar :( Men skall ha denna bild i huvudet nästa gång så kanske det blir lite roligare! Ja visst är det HÄRLIGT med hösten. Fast här i Finland har de faktiskt lovat snö redan till torsdag. Många kramar, du har en underbar blogg!

2010-10-12 @ 15:59:22
URL: http://hannafinne.blogspot.com
Postat av: Britta Bloggar

Åh jag älskar också hösten!

2010-10-12 @ 18:26:22
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91