Fina höstnyheter till de små hos Zimba.


Alla plagg på bordet + i mina händer kommer från Oilily.

Idag, då jag var ute på julklapps-jakt, så tittade jag in hos barnbutiken
Zimba och att gå in där är som att gå in i en godisbutik... Det kryllar av fina kläder och nu har de dessutom fått in de underbara väskorna från Room Seven som jag tipsade om i förra nr av Kamille Mor & Barn. Finare väskor finns inte! Har såå lust på den lilla trille-kofferten till Johanna inför nästa Thailand tur...


Ljuvlig blå klänning med detaljer och fin päls. Även dessa från Oilily.


Tuffa kläder till tuffa killar från bl.a. Acne & I dig denim.


Looovely jackor från Moncler. Den i min högra hand ser ut som en kappa men är en dunjacka på insidan. Och den i min vänstra hand är helt underbar med pälskrage och belte i livet. I bakgrunden så skymtar även jackor från Parajumpers.

Nu kanske ni undrar hur det gick med min privata höstkläder-jakt idag? Jo, då, ganska bra tack :) Jag provade en riktigt snygg parkas hos Filippa K med guld-detaljer (thanx för tipset S!) som jag tänker på... också hittade jag en tröja med lite glitter i som jag ska fota och visa er i morgon.



Kommentarer
Postat av: Mirva ♥ m. sönerna -04 & -05

Den parkasen fr Filippa K har jag köpt i svart m. guld-detaljer. Skrev tidigare ett tips om det till dig men du kanske inte har sett det ?!



Mvh, Mirva

2010-10-05 @ 22:04:25
Postat av: Britta bloggar

Oj vad mycekt fina grejer!

Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Det ser jag verkligen fram emot att få se! Vilka fina kläder du visar upp. Tänkte på det häromdagen, hur olika man ser på olika plagg. Något som jag inte tyckt sett så roligt ut kan du visa upp på ett helt annat sätt och så blir det plötsligt ett måste i garderoben. Jag gissar att du gör ditt jobb alldeles utmärkt bra! KRAM och tack för all inspiration

2010-10-05 @ 22:28:32
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heihoppsann!!



Har virkelig lyst på adirondack uggs til min tomine.. Finnes de i str 28 tro?



Jeg må sjekke ut neste gang jeg er i Oslo!



Flotte bilder!

Natti natti

2010-10-05 @ 23:24:07
URL: http://Tomineshjem.blogspot.com
Postat av: Kristine

Riktig fin den fra Filippa K synes jeg også. Har gått og tenkt på den lenge, men får ikke bestemt meg for farge..

Den grønne er fin, men alle har jo grønne parkasser nå - selv om denne skiller seg litt ut fra de mest vanlige.

Den mørkeblå er egentlig ganske lekker! Svart er litt kjedelig, men alltid "safe". Hmmm, vanskelig dette her.

Hvilken farge synes du da, "Gizmolina"...??

2010-10-06 @ 00:05:36
Postat av: Johanna

Oj så fina saker!

2010-10-06 @ 10:24:25
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Miss.Gizmolina

Tack för era kommentarer !



Mirva-

Jo, jag har sett att du skrivit att du shoppat den. Grattis till fin höst-parkas! :)



Lotta-

Tusen TACK för din riktigt fina kommentar! :) Ja, visst är det så att vissa ting växer då man ser dem i ett annat sammanhäng. Sånt är kul tycker jag!



Tomineshjem-

Det tror jag helt säkert att de gör! Ring Zimba och checka! :)



Kristine-

Jag har precis samma funderingar som dig ang. färg-val på Filippa parkasen men det lutar åt att den gröna blir vinnaren... eller svart... eller blå... Nej, skoja bara. Grön är min nr.1 ! tätt följt av svart eftersom den passar till "allt". Har faktiskt inte klarat att bestämma mig själv heller. Lycka till med färgvalet! och hör gärna av dig och berätta vilken det blev !



KRAMAR till er alla !! :)

2010-10-06 @ 12:43:35
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Natalie (okänd)

Hej!

Ursäkta att jag skriver detta men jag är väldigt intreserad av Moncler- jackor och undrar från vilken butik man kan köpa de ifrån...

2012-06-09 @ 20:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91