Dagens girls.


Utanför den fina barnbutiken
 Sprell runt kl.17.30. Johanna har ett par små söta saker i sin påse som jag ska visa er senare. Jag har på mig jacka från Chill Norway, jeans Diesel och Converse. Johanna har jacka från How to Kiss a Frog, strumpbyxor ME och stövlar Pom D´api.

Att jobba fullt och vara home-alone gör att dagarna flyyyyger fram ! och varje gång jag försöker sätta mig vid datorn så draaar lilla J mig i armen och vill att jag ska komma. Känner ni igen er? ;)

Efter en hektisk dag på kontoret så sprang jag iväg och solade och oj! så skönt det var att bara få ligga där i 17 min och slappa. Eller slappa och slappa, jag tittade nog på klockan typ 5 gånger ;) Sen gick jag raka vägen till dagis och hämtade hjärtat och till middag idag blev det korvstroganoff med ris. Gott!


Varje gång vi besöker Sprell så sätter sig J på den här gunghästen och säger att hon önskar sig en sån. Men frågan är om hon är för stor för en gunghäst? eller hur länge har man egentligen en sån?

Nu ropar Johanna att hon vill leka så got to go.


Kommentarer
Postat av: Lattemamman!

Hej hej FINA!!

Vet inte om du fick min kommentar jag skickade härom dagen?? Jag hittar inget svar nämligen. Frågade vart du köpt Johannas ballkonger på nätet som hon har på sitt kalas? Min son fyller år snart och jag skulle så gärna vilja beställa sådana. Kramar!!

Postat av: Miss.Gizmolina

Hej Lattemamman-

FÖRLÅT jag måste ha missat ditt mejl. Ballongerna har vi köpt på den underbara ballongbutiken The Balloon Company här i Oslo och de har en nettbutik: http://www.theballooncompany.com där du kan beställa ballonger :) Trixet är att blåsa upp dem med helium. Lycka till med kalaset ! Kram! :)

2010-10-12 @ 20:58:39
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Lattemamman!

Tusen tack!!!



Ha en fin kväll, kram!!

2010-10-12 @ 21:01:33
URL: http://blogg.mama.nu/lattemamman
Postat av: Linnea

fin blogg:)

2010-10-12 @ 22:32:10
URL: http://barnetsrost.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är 32 och har min gunghäst kvar än! Inte att rida på men som en inredningsdetalj. Den är från 70-talet och är man rädd om den kan dom hålla sig fin länge! Kul att ha så den kan gå i arv till barnbarnen kanske!

2010-10-13 @ 05:37:43
Postat av: Sofia

Vår dotter är 3½ och för ett par månader sedan plockade vi undan hennes i brist på plats och för att den användes för lite men nu har hon frågat efter den så mkt att jag ska ta fram den igen. Precis som det nämndes ovan så är det ju även en inredningsdetalj. Hennes är i trä fån jabbadabbadoo och en dag (när hon blir äldre) kommer jag säkert måla den helvit och ha stående i ett hörn i gästrummet till vänner o bekanta som kommer o behöver roas ;-)

2010-10-13 @ 12:30:37
Postat av: Anonym

Det finns ju olika storlekar på gunghästar. Vi fick en som syrrans dotter inte lekte med längre och det är precis Elin ( hon e lika gammal som Johanna) kommer upp på den. Så en såpass stor kan ju funka. Och annars är de ju ofta fina inredningsdetaljer, om man har plats. Ha det gott!

2010-10-13 @ 16:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91