We ♥ Kata Noi Beach.


Jag får inte ha mitt läppstift i fred längre... J säger att hon vill ha ett likadant... well... ;)

Phuket söndag kl.21.10.

Jag har verkligen s a k n a t sand mellan tårna den senaste veckan så därför passade det utmärkt att fira morsdag på en av favorit stränderna: Kata Noi Beach.

 Vi hoppade in i en taxi redan kl.10 och sen njööööt vi härliga timmar och vi hade nästan hela beachen för oss själva. Super lyxigt ! :)


Det är såå härligt att slippa trängas och ligga nära andra. Dessa 2 solstolar var vår basecamp idag.





Vi tog en prommis på beachen och det gick galet stora vågor idag (igen). Ser ni den kant som vågorna gjort på stranden? och ser ni vad läckert det är då vågorna slår emot / vattnet slår över kanten.


Det blev en kort stunds lek vid vågorna idag för som ni ser så rann vattnet så mycket över kanten ibland att Johanna inte hade lust att sitta kvar. (ni ser där det är blött i sanden...).

Vi avslutade vår beach-dag med god lunch på Katathani Resort innan vi hoppade in i en tuk-tuk och åkte hem.

Samtidigt som jag gör det är inlägget ser jag på en repris av Eurovision Song Contest eftersom jag somnade innan det börjat i natt (hopplöst..blir så trött av värmen) och jag blev så g l a d då jag fick se att min favorit låt vann! Det tyska bidraget
Satellite. Fantastiskt kul! Låten gör mig HAPPY!! :)


Kommentarer
Postat av: Lena Helmersson

Hej du fina mamma!

Ni verkar ha haft ännu en toppendag! Det är så fint att du delar med dig av Din dag genom din blogg. Hoppas ni njutit av en välförtjänt Mors-dags-middag under kvällen och att ni myser riktigt mycket du och Johanna. Ta vara på tiden - snart är hon stor och vill gå sin egen väg.... Själv fick jag en fin rosa blomma i en rosa kruka i morse av min "lilla" 15-åriga son, värmde mitt hjärta enormt.

Lev väl och må gott,

Lena i Uppsala

2010-05-30 @ 17:51:14
Postat av: AnnaStina / Miss.Gizmolina

Hej Lena-

Tack för din trevliga kommentar & fina ord! :) Jag njuter verkligen dagarna & tiden jag får tillsammans med Johanna på semestern för snart kommer vi hem och kastas rakt in i vardagen med mycket jobb & dagis-dagar igen. Njut din morsdags-kväll! Kram! :)

Postat av: Maria

Hej A-S!! Du är en sann livsnjutare du, ska försöka lära mig av dig! Såg SATC 2 i fredagskväll, toppen film om man gillar serien.

Ha det härligt nu den tiden ni har kvar i Thailand.

Jag, norrmannen och mina prinsessor åker till Alcudia sunwingresort på tisdag, can`t wait! (Ska dock inte packa så mkt. kläder som tjejerna i SATC)

Krams m

2010-05-30 @ 18:41:54
Postat av: Anonym

Det verkar som att ni har det mysigt i Thailand... Väldigt fina bilder.

Postat av: Sandra

Du är verkligen modig som törs visa dig i bikini och skiter i vad folk tycker=) Önskar jag vore likadan=)

2010-05-30 @ 19:52:52
Postat av: Kris

Hei! Jeg har lyst til å komme med et ønske/en oppfordring! Jeg leser Kamille fra perm til perm, og synes du er en kjempeflink stylist. MEN, jeg har ikke så veldig mye penger mellom hendene, og jeg handler så og si alltid klær til meg selv i kjedebutikker (H&M, kappahl, Lindex, o.l) By Malene Birger, Odd Molly er virkelig stilig og flott, men det er fullstendig uaktuelt for meg å bruke 2500 kr på en tunika når jeg får en nesten lik på H&M til 99 kr..

Skjønner du hvor jeg vil hen?:)

Kan du/dere ikke lage en moteserie nå hvor dere BAREhar moderne klær som koster MINST mulig? Jeg tror ikke jeg er den eneste småbarnsmamma i etableringsfasen som ville satt pris på det;-) Jeg trenger ihvertfall tips til hvor jeg får tak i tøffe, moderne klær...og dessverre lar jeg meg sjelden inspirere av moteserier hvor et plagg koster flere tusen kroner. Jeg synes det er mye blanding av dyrt og billig i moteseriene deres.. Jeg har lyst til å la meg inspirere og føle at jeg med god samvittighet kan unne meg et plagg, framfor å bare bla forbi;)

Rotete skrevet, men jeg håper du skjønner hva jeg mener:)

Klem...håper ferien videre blir like fin:):)

2010-05-30 @ 20:23:03
Postat av: A House With A View

Inspireras jättemycket av din härliga blogg och tycker du verkar vara en supertrevlig person! Ha fortsatt mysigt i ert paradis!!



Kramiz aka

2010-05-30 @ 20:46:01
Postat av: Maria från Luleå

Hej Anna-Stina!!! Underbara bilder på superfina tjejer!!! :) Vi har varit i stugan på sandön i helgen..jag säger bara-njut av sommaren där, för här hemma är det så mycket mygg så vi fick SPRINGA ner till båten idag när vi skulle hem!!

Har aldrig sett så mycket mygg!!!Slog nog ihjäl ett femtital i båten på hemvägen!!! usch...sommar i all ära...men mygg...nej tack!!

Stora kramar från Maria

2010-05-30 @ 22:51:52
Postat av: Jenilita

Hoppas du haft en skön morsdag!

2010-05-30 @ 23:11:09
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: e

har du någon man? :)

2010-06-05 @ 11:42:18
URL: http://elvirap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91