Vi njuter dagarna!


Terrassen till vårt hotellrum idag runt kl.15. Mitt nästa prosjekt: att få bort ränderna från bikinin ;)

Sunwing Resort Kamala Beach tisdag kl.23.20

Vi njuter verkligen dagarna på vår "semester-från-semestern" och då Johanna sov sin nap idag så prioriterade jag att sitta och mysa på terrassen med min bok framför att sitta inne vid datorn. Lovely ! :)  Nu kom vi precis hem från FantaSea, en show jag tänkt att gå på i flera år så jag hade minst sagt h ö g a förväntningar... 

Ska lasta ner pics från dagen & kvällen nu så vi ses strax igen. ville bara titta in och säga hej direkt då vi kom hem eftersom jag inte bloggat på hela dagen =bloggabstinens  ;)  + att jag saknat er!!

KrAmAR! ♥


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vi har saknat dig också såklart ;) välkommen tillbaka. KRAM

Postat av: E.K.

Hej! Läser ofta din blogg men har aldrig kommenterat tidigare. Vi var på SWR Kamala Beach i vintras, helt underbart! Hela familjen tyckte det var toppen, även för lite större barn (våra är 10 och 12). LÄNGTAR tillbaka ännu mer när man ser dina fantastiska bilder från Thailand.

Hur är Bangtao i jämförelse med Kamala?

TACK för all härlig inspiration du bjuder på - både hemma och på resa!

2010-05-25 @ 20:52:38
Postat av: Camilla

Hej, älskar din blogg och glamour i vardagen.

Men kolla filmsnutten om lilla Chloe 11 -år och henne mamma, då kan vi prata om glamour.

http://jepsukka.blogspot.com/

/Camilla

2010-05-25 @ 21:20:22
Postat av: Elisabeth

Så fin farge du har fått, du ser flott ut!

2010-05-25 @ 21:49:59
Postat av: Jenny

Ditt halsband med stjärnan är jättefint, vart kommer det ifrån? Ha en fortsatt härlig semester!/Jenny

2010-05-26 @ 21:29:03
Postat av: AnnaStina / Miss.Gizmolina

Lotta-

Tack ! :)



E.K-

Tack för din trevliga kommentar! :) Sunwing Bangao är mer eksotisk än Kamala eftersom den ligger i direkt anslutning till stranden. Restaurang La Tasca ligger tex mot stranden så du sitter och tittar ut över havet då du äter... Jag kan varmt rekommendera Sunwing Bangato ! :)



Camilla-

Tack för tips! ska checka :)



Elisabeth-

Tusen tack ! :)



Jenny-

Tack ! :) Jag fick halsbandet i present av JIG för några år sedan. Det är shoppat här i Phuket.



KRAMAR & KÄRLEK till er alla !!! :)

2010-05-26 @ 22:36:42
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91