17:e maj = värmerekord, tåg & Mom Tri´s.


Utanför vårt hus kl.12.45. Vår snälla granne Roar hade en flagga till oss (tänkte inte på att packa ner det då vi reste ;)  Söta
Maud gör oss sällskap på bilden.

Phuket natt mot torsdag.

Nu är det hög tid för mig att visa hur vår 17:e maj såg ut :)

Våra trevliga grannar Harald & Co arrangerade firandet som startade med att vi gick i tåg (ingen 17:e maj utan tåg ;)  runt resorten till restaurangen där vi bjöds på gott bubbel. Sen var vi runt 15 st som drog vidare till vackra Mom Tri´s för god lunch och kvällen avslutades med att en av de som jobbar på resorten - som en surprice till oss - körde Karaoke i restaurangen (very Thai..).

Johanna föll som sagt lite olyckligt vid lunchen så hon var inte helt i toppform efter det = vi avslutade kvällen tidigt men det passade utmärkt för då var vi nöjda med dagen och sååå varma ... puh...













Det blev ett oplanerat klädbyte då vi kom tillbaka från lunchen p.g.a. värmen och Johanna blev SÅ glad över den fina presenten hon fick i posten av sin söta venn Vincent. (er ni rivmärkena i hennes ansikte efter fallet? sötisen...). P.S jag försökte med andra skor än Crocs dagen till ära men som ni ser så gick det sisådär ;)

Tusen tAcK för en flott dag ! :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad mysiga bilder! Men stackars J som har ramlat och skrapat näsan!



Idag var det varmt här hemma också, hela 25 grader :) så nu har min lilla också plockat fram sina crocs, jag tycker väl att de bäst passar på väg till och från stranden, men men :)



Ha en superbra dag på stranden imorgon, är inte alls avis att ni har det så skönt ;)

Postat av: Miss.Gizmolina

Helena-

Så underbart att höra att värmen hittat fram till er också nu! :) Njut !! Och ja, dessa Crocs är verkligen barnens favorit skor ;) Jag har med mig super fina flip-flops till hjärtat från Oslo men nejdå, Dora skorna ska det vara... Önskar dig också en riktigt fin morgondag! Kram! :)

2010-05-19 @ 23:57:13
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Heja Jamal

Du är otroligt vacker i din bränna och i den klänningen.



/h

2010-05-20 @ 10:10:30
URL: http://hejascloset.blogspot.com/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Stackars liten, hoppas att det inte var "värre" än skrapmärkena. Om du befarar att det blir ärr i ansiktet så rekommenderar jag att du anmäler det till ert försäkringsbolag. Man kan få ersättning för vanprydande ärr när hon är 18. Om det är likadant i Norge vet jag inte, men det är värt att kolla upp. KRAM

2010-05-20 @ 20:44:36
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Miss.Gizmolina

Heja Jamal-

Tusen tack för komplimangen! :)



Lotta-

Tusen tack för tipset ang. ärr. Det hade jag ingen aning om. Denna gång tror jag dock, peppar peppar, att hon klarar sig?... ska ta en närmare titt på det imorgon bitti.. hon har skorpor på såren.. Kram! :)

2010-05-21 @ 22:22:11
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91