Trögt internet...


Kata Beach
idag runt kl. 13.00. Mitt hjärta tycker att det är SÅ kul att ta bilder av mig ;)

Phuket fredag kväll kl.23.45
.

Jag vet inte vad det beror på? men nu har jag försökt att lasta ner bilder till förra inlägget i 2 (!) timmar... och jag är verkligen inte den som ger mig så lätt men nu tror jag faktiskt att jag ger upp för ikväll... Ibland kan jag sakna det snabba internet vi har hemma ;)

Önskar dig en FAB fredagkväll. Hoppas att du glittrar !! :)

GoDnAtTkRaMaR! ♥


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Det gör du verkligen rätt i. Kan ju vara skönt att få sova en hel natt utan bloggavbrott ;) Och vi får ju se så mycket underbara bilder ändå, så vi kan nog vänta tills det funkar bättre igen. Ta hand om er och sov så gott. KRAM Lotta

Postat av: Johanna

Vad mysigt ni verkar ha! Ni är så fina!

Har läst din blogg ett bra tag nu men detta blir första kommentaren. Ha en fortsatt trevlig semester. Kramar!

2010-05-14 @ 23:10:15
URL: http://solomamman.blogg.se/
Postat av: Caroline

Så underbart ni ser ut att ha det! Tar du alla de fina bilderna med din lilla Canon kamera? Tack vare alla fina bilder du visar här i bloggen så börjar jag se fram emot vår Thailandsresa i februari! (E lite skeptisk till värmen och den fuktiga luften...)



Kram

2010-05-15 @ 16:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91