Shoe-shopping.


...fast den här gången gjorde det ingenting för det var inte till mig....

Phuket måndag kl.17.00. Sol & +44 grader på min solstol.

Idag har jag sett över korrektur till nästa nummer av Kamille Mor & Barn som är ute i butik den 31:a maj och ni kan se fram emot massor av härlig inspirasjon! :)  När jag har jobbat så har min lilla prinsessa sovit rekord lång nap, något hon förtjänade i denna värme. Men nu är alla vakna och vi ska göra oss klara för en tur till Phuket Town.


...det var ett par Crocs till prinsessan J. Dessa skor är verkligen de fulaste tycker ;) men - J älskar dem och de är de mest perfekta sol & bad skor till barn för de är lätta (väger typ ingenting) och det gör inget om de blir blöta. Den här gången skulle det vara Dora och inget annat.  (Här i Phuket hittar du originalet bl.a. på Central Festival).

Dags för en svalkande dusch nu ! :)



Kommentarer
Postat av: Helle

ÅÅÅHH... Kan tenke meg at det er stas med slike sko. Datteren min på 3 år elsker Dora.:-)



Kos dere masse i varmen!



Hilsen Helle

2010-05-10 @ 13:16:37
Postat av: kristina schneier

åh vad söta skor. Kikar in till dig varje dag för att se vad ni har för er. Älskar att se dina härliga bilder på Johanna och dig. Vi var i Thailand för en månad sen längtar redan tillbaka.

Ångrar att jag inte köpte fler converse, du vet väl att du kan köpa äkta för 200 kr. Skulle du av en händelse ha vägarna förbi en sportaffär och se ett par vita med röd/blå ränder strl 39 skulle jag bli världens lyckligaste om du kunde shoppa de till mig. Har full förståelse om du ej vill men det skulle göra mig överlycklig om du kunde. Sonen bor ju Oslo så ni skulle kunna avtala om överlämning. Pengar kan jag sätta in till dig eller be sonen ge till jig.



Allt gott till dig finaste A-S



Kram Kristina

2010-05-10 @ 15:15:01
Postat av: kristina schneier

Vet ej om du hört om tjejerna i från Kalmar som blev knivskurna och rånade i torsdags i Phuket.

Tur nog gick det ganska bra men tjejen som blev skuren fick sy 18 stygn och blev av med både pass och pengar. Har själv aldrig råkat ut för något de 3 gånger vi varit i Thailand. Men vill ändå be dig att vara rädda om er.



Kram Kristina

2010-05-10 @ 15:37:51
Postat av: Anonym

För att få Spotify Premium behöver du bara utföra 1 gratiskampanj och värva 6 vänner.

Följ de enkla stegen nedan!

http://www.gratispremium.com/?ref=291613

2010-05-10 @ 16:50:57
Postat av: Anonym

inspiration stavas det :)



vad skönt ni ser ut att ha där borta, önskar jag med kunde åka iväg :)

2010-05-10 @ 17:22:42
Postat av: Lyckoslanten

Crocs är praktiska skor! Jag har två snygga par! ;o) Lycka till med korrekturläsningen. din blogg är feel-good!

2010-05-10 @ 17:47:54
URL: http://lyckoslanten.blogspot.com
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Riktigt fulsnygga är de, crocs. Men barnen älskar dem som sagt och de är ju väldigt enkla att ta av och på, och så diskar man dem med diskborste på kvällen så blir de som nya igen, perfekt. Söta med Dora på, brukar Johanna titta på det? KRAM Lotta

2010-05-10 @ 22:02:18
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Linda

Dom var ju sötare än vandliga crocs iaf :)

2010-05-11 @ 08:58:38
URL: http://lindasara.blogg.se/
Postat av: Kaffehörnan

Snygga tofflor

2010-05-11 @ 16:12:34
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91