Rekordvarm 17:e maj.


Resorten runt kl.13.30. Min klänning kommer från
Chill Norway, solbriller Gucci, skor Havaianas och Johanna har på sig klänning från Holly´s. 

Phuket natt mot tisdag.

Oj, oj, oj, så v a r m t vi har haft idag. Jag vet att det börjar bli tjatigt med allt värme-prat men idag kändes det som värmerekord.... antagligen för att jag hade på mig en klänning i silke istället för bikini och för att jag hade håret utsläppt ;)


Thank god för fläktar !!! ;)  (Johanna var såå varm och ändå valde jag den svalaste klänningen till henne...)

Vi har haft enriktigt fin 17:e maj firing tillsammans med våra grannar här på resorten och ni ska få se många fler pics imorgon för nu måste jag krypa i säng...zzz...känner mig inte helt i form... så bäst jag häller i mig en massa vatten innan jag lägger mig...

Hoppas att du också har haft en härlig dag och att du får sova riktigt gott i natt!? :)

SwEeT dReAmS! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna N, Gävle

Kanonfina bilder, era klänningar är sååå fina!

2010-05-17 @ 22:01:56
Postat av: T E R E S A [ ung ensamstående tvåbarnsmamma ]

Du kan med all rätt fortsätta skriva om värme. Nu har ju till och med vi fått sommar och sol härborta, så vi kan njuta av den! :-)

Postat av: johanna

Man kan verkligen se hur varm hon är skruttan... tur att det finns fläktar iaf som kyler lite. Kram på er

2010-05-18 @ 13:09:28
URL: http://solomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91