Packning pågår.


Yes, du ser rätt, jag har shoppat nya skor. Det var love at first sight...  :)

Phuket natt mot söndag.

Självklart lyckades jag somna på soffan i kväll, att jag aldrig lär mig?! Det ju i alla fall en himla tur att jag alltid vaknar till så jag kan blogga på väg till sovrummet ;)


Resorten igår runt kl.14. Jag fotade himlen från min solstol vid poolen igår och ja, vi trodde att det skulle börja regna när som helst men molnen höll sig där borta och vi hade sol hela dagen. Fantastiskt! :)

Efter en hel-kväll på Central Festival så drog jag igång packningen men jag kom inte så långt innan jag landade i soffan så jag får fortsätta imorgon bitti innan vi hoppar in i taxin. Vi girls ska iväg på en mini-semester och sova borta några nätter. (En semester från semestern, ha ha)   Gissa vart vi ska ?


Ikväll runt kl.19.30. Kvällens dessert mumsade vi i oss på  Swensen´s (vilken surprice ;) Och som ni ser har hennes thai-kompis lärt henne att man ska göra tecken på bilder... hmm...  (klänningen kommer från H&M, hårspännet är shoppat i Singapore).

Ett fint sms från venn påminde mig om att det är pingstafton idag (hade helt missat), så - jag hoppas att du har en ekstra festlig kväll ?! :)

GoNaTtKrAmAr! ♥


Kommentarer
Postat av: Mia från Thailand

Älskar också Swensen's, äter alltid när vi är där. Varför finns inte såna ställen i Sverige?

Postat av: fru Svensson

Jag tyckte ochså Swensen`s blev en favorit,mums.

Hoppas ni får underbart väder i morgon.

Fortsätt njut av sem.Kram

2010-05-22 @ 23:02:35
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Jättesöta sandaler! Och GOTT med glass. Jag gissar att ni checkar in ett par dagar hos Lollo & Bernie? Men vem vet, ni kanske åker längre bort än så? I vilket fall som helst hoppas jag ni får det bra tillsammans. KRAM Lotta

2010-05-23 @ 07:08:06
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Stina

Gissar att ni ska en sväng till Singapore, men vart ni än ska så önskar jag er en happy holiday!

2010-05-23 @ 09:21:37
Postat av: Johanna

Gissar att ni åker till Khao Lak..?

2010-05-23 @ 17:04:03
Postat av: Chili

Snygga skor =)

2010-05-23 @ 18:00:10
URL: http://tasteofchili.blogg.se/
Postat av: Marie

Kanske en tripp till Malaysia?

Swensen's är ju som en dröm för oss glassälskare. Vid senaste semestern i AoNang blev det ett antal besök...

2010-05-23 @ 20:44:38
URL: http://lyckansland.blogspot.com
Postat av: Anneli

Hej!

Oj vad du shoppar!! Hur ska du få med allt hem till Norge sen massa övervikt? Fortsatt trevlig semester.



Anneli

2010-05-24 @ 12:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91