Morgonstund har guld i mund...


Hemma hos oss runt kl.09. När jag skulle ta bilder av sovrummet på morgon hoppade plötsligt söta J upp i sängen. Hon har på sig jump-suit från Kapp Ahl och hårspänne från Prinsessfin.

Phuket söndag kl.11.30. Mix av sol & moln,  +33 grader på terrassen.

Godmorgon sweeties!
Söndagmorgon = sovmorgon / lång frukost / morgonTV / mys... för de flesta, och jobb för en del. Oavsett hur din dag ser ut så hoppas jag att du har en skön start på dagen och att du får må bra.

Här hos oss i Chalong regnar det just nu men samtidigt skiner solen så det känns som att det kan bli en vacker em.  Johanna har besök av sin söta kompis Dao och själv sitter jag i bikini på terrassen, redo för att dra till beachen om regnet drar vidare...




Mina favorit magasiner och min favorit tjej....

Happy söndag ! :) 


Kommentarer
Postat av: June

Herlig bilde av Johanna øverst her! :)

Håper dere får en fin dag!

Klem

Postat av: Rövarmamman♥ Gravid igen

Happy söndag, Johanna e såååå söt! KRAM till er

2010-05-16 @ 08:20:32
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Vad söt hon är! Kram

2010-05-16 @ 11:27:37
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: Miss.Gizmolina

Johanna hälsar och tackar för komplimangerna! :) också önskar hon er alla en toppen dag !



Kramar! :)

2010-05-16 @ 13:03:01
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Lena

Men gud så söte bilder av Johanna :) Kos dere videre. Kram

2010-05-16 @ 17:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91