Lyxig lunch med vacker utsikt.


Mom Tri´s torsdag runt kl.13.30. Vi njuter en god lunch i fantastisk miljö med vacker utsikt över Kata Noi Beach. Min bikini kommer från Lexington Clothing och min klänning är shoppad på Surin Plaza. Snäckhalsbandet köpte jag för ett par år sedan på Nai Harn beach.

Phuket natt mot söndag.

Dagarna här nere i Phuket smälter ihop och utan min lilla almanacka på kylskåpet där jag skriver ner små stick-ord över vad vi gjort varje dag så skulle jag inte ha en chans att minnas när vi gjorde vad ;) Men - att vi lunchade på vackra
Mom Tri´s (som är ett av mina favorit-hak) i torsdags, DET kommer jag ihåg !


Utsikten från vårt bord....Love it !



Prinsessan J åt godaste glassen till dessert och ser ni fläkten (vifta) bak henne? De kom och ställde den vid vårt bord = ett tecken på hur varmt vi har här nere ;)  Johannas super sköna klänning är en semester-favorit ! Den kommer från Joe & JoeZePhine hos butiken Soup Store .



På den där nybyggda terrassen som ni ser på övre bilden sitter jag gärna och äter middag en kväll...


Tog den här bilden av Kata Noi Beach då vi var på väg ner till våra solstolar igen. Som ni ser så finns det gott om plats ;)

Det kändes så lyxigt att sitta där i den vackra miljön och luncha och då jag skulle betala så stod det 580 bath på kvittot = ca 120 kr. Jag tyckte att det kändes dyrt men så fick jag påminna mig om vad lunchen hade kostat oss hemma i Oslo. Allt är relativt ;)   (Och lunchen var faktiskt bara ca 200 bath (40kr) dyrare än den vi åt idag på en mindre fräsch restaurang på Kata Beach... )

P.S du kommer väl ihåg att TÄVLA! vinsten = valfri accessoar från Creative Lounge till ett värde av 500kr. Sista tävlingsdag imorgon.


Kommentarer
Postat av: Tindra

Egentligen borde Thailändarna höja priserna på allt. Turisterna skulle ju självklart ha råd ändå, eller hur!



Johanna ser verkligen rödhårig ut, hon blir nog en liten rödtott, hon ser ut att ha den hyn oxå! =) En liten Pippi Långstrump! Så sött :)

2010-05-16 @ 09:42:02
Postat av: L

Det är så roligt när du alltid skriver att det här är min och det här är hennes favorit osv.... för man ser er aldrig mer använda de kläderna och är de favoriter borde ni väl ha hunnit använda dem ett antal ggr före. ;) Och det har man aldrig sett er gjort heller... ;)

2010-05-16 @ 10:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91