Kurragömma / hide and seek & fredagsmys.


Johanna ä l s k a r att leka kurragömma. Idag gjorde hon det först hemma och sedan bl.a. på butiken Zara...   Jag föredrar då hon gör det hemma ;)

Phuket kl.02.00, natt mot lördag.

Det där med att jag ska lägga mig runt kl.22 fungerar inte speciellt bra så jag tror vi bara lämnar den "saken" till sitt öde... ;)  

I kväll har vi varit till Central Festival och vi var inte hemma förren runt 22, då blev det Skype med JIG och sen, precis då prinsessan J skulle sova (rekord sent...) så kickar Bolibompa igång ! Vi kan inte se det i Norge, men här, i Thailand, går det på SVT World kl.23 på kvällarna så Johanna piggnade till lite av glädje men somnade sedan sött, precis som sin mor ;)  (jag vaknade igen runt kl. 01...)


Johaaaannaaaa?! var är du? Nejmen DÄR är du ju !

Hoppas att du har ett festligt fredagsMYS !?  Vårat har sett ut så här:





Vi har haft en toppen kväll! :)  (J´s söta klänning kommer från danska
Holly´s)

Nu säger jag TACK för idag & GOD NATT så ses vi igen imorgon !

SwEeT dReAmS! ♥


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 1,5 år

Sov så gott =)

Postat av: Madeleine Gbg

Chokladfondue på Swensen's, det kan inte bli bättre! Love it! Har du testat deras jordgubbsmilkshake "Suntan", to die for! :-)

Ha det riktigt gott!

Kram

2010-05-07 @ 22:16:56
URL: http://mitthemminborg.blogspot.com/
Postat av: Maria från Luleå

God natt och sov så gott...tänk...klockan är snart 23.30 här i luleå och det är fortfarande ljust ute..nu börjar den underbara ljusa perioden, hoppas verkligen att se dig här i sommar! Jag var på Roasters ieftermiddag och tog ett glas vin, och det satt några tappra på uteserveringen trots de kalla vindarna!!

Njut av värmen och livet

kramar från norr!

2010-05-07 @ 23:27:04
Postat av: Therese

Så søøøt Johanna er!! Heldig du er som får være sammen med dattere din så masse;)) Husk å samle mange gode minner å ta med deg hjem- og hente fram på gråværsdager i Norge!!

Nattaklem

2010-05-08 @ 00:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91