Gårdagens middag & klänning.


Igår kväll invigde jag den fina klänning som kom i posten häromdagen från det nya märket
Deeday. Du hittar Deeday bl.a. hos Mathilde i Stockholm och på Steen & Strøm i Oslo.  (Jag vet - inte så stylish med en Toy´s R Us påse i bakgrunden men så går det då man är mama ;)

Sunwing Kamala Beach måndag kl.15.45. Sol.

Johanna har precis sovit skön nap (hon vaknade redan 07 idag så hon var tröttis efter bad & lunch) och jag har chillat på terrassen med nya svenska mama som jag fått låna av trevliga Sandra som jag lärt känna vid poolen tack vare att Johanna leker med dottern Alice. Det är så lyxigt med nya blader! Jag älskar all inspirasjon de ger mig! :)



Jag invigde mina nya skor från Zara igår och Johanna hade på sig favvisarna: guldpaljettskorna från Accessorize. Efter middagen myste vi med varsin glass i show-baren.. Johanna saknar björn-showen och jag försöker tappert förklara att björnarna är på Mallorca nu ;)

Nu ska jag försöka locka med mig Johanna ut på en prommis på beachen och sen är planen att vi ska iväg på en show ikväll...

Njut din dag !! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

halloj, undrar om du vet var man kan köpa märket "Blue" som du har på ngn eller ett par klänningar. Bor i Sthlm så antingen här eller på nätet:-) Superlyxigt att vara i Thailand så länge. Är du ensam med dottern hela tiden?

2010-05-24 @ 12:07:11
Postat av: Michan

Jättesöt klänning.

Postat av: fru Svensson

Hej.

Snygg klänning men kanske för varmt med ärmar i värmen.

Jag hade en vit lång klänning i Thailand men efter ett strömavbrott så var vattnet färgat och en hel maskin med vit tvätt blev så förstörd att jag fick slänga allt :(

Letar med ljus och lykta efter en ny lång klänning men allt verkar vara kortkort.

Ha det så jättemysigt på er minisemester på semestern :) Kram

2010-05-24 @ 12:40:57
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vilken fin klänning, ser verkligen skön ut! Hoppas ni har det bra. KRAM Lotta

2010-05-24 @ 12:57:20
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Johanna

Njut! älskar dina nya sandaler, du klär dig alltid cå vackert, kram j

2010-05-24 @ 12:57:22
URL: http://homeandfashion.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej!

Ni ser ut att ha det bra...

Funderar på att boka tre veckor på "Sunwing" Bang Tao.

Har varit där innan och det var KANON!!!

Skulle kanske boka till "Sunwing" Kamala istället?

Vilket rekommenderar du???

Kram Lotta

2010-05-24 @ 13:38:21
Postat av: Marthe & Charlotte

Guud vad fin du är i den vita klänningen:)Njut och må gott där borta. Kramar Marthe & Charlotte

2010-05-24 @ 13:44:40
Postat av: Anonym

Så skjønt dere har det!! Du er nydelig i kjolen!Håper solen titter frem igjen snart. Ønsker dere en forsatt deilig semester!

Klem Hege

2010-05-24 @ 16:23:40
URL: http://berthasoldebarn.blogspot.com
Postat av: Celina

Ååh vad somrig klänning och ååååhhh vad jag saknar Thailand nu!!

2010-05-24 @ 16:37:47
URL: http://schlaijna.blogg.se/
Postat av: Kari

Kjolen din er nydelig!

Nyt resten av ferien.



Kari :-)

2010-05-25 @ 01:13:10
Postat av: Emelie

Vilken fantastisk fin klänning! :-)

2010-05-27 @ 15:40:04
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91