Godmorgon snyggingar!


Dagens tänkvärda.

Phuket onsdag kl.11.00. Strålande sol & +33 grader i skuggan.

Godmorgon mina bloggvänner!
Idag borras och grävs och körs det lyftkran på vår resort så det låter som värsta byggarbetsplatsen. Det ska bli 2 till likadana hus som det vi bor i + parhus + poolvillas så när allt är klart blir detta en stor vacker resort :) Om du är nyfiken på vår resort så hittar du mer info
HÄR.


Idag är första dagen på resten av ditt liv... så : Enjoy !!!

Vi ska åka och chilla på beachen idag så nu ska jag packa strandväskan och off we go.  Åh nu kom min söta lilla sessa ut till mig på terrassen helt naken, klar för solcreme :)


På 17:e maj fick jag paket av min kära vän Lotta. Hur lyxigt som helst att få post och innehållet var fantastiskt. (Tusen miljoner TACK vännen! Paketet kryddade vår dag ! Puss ! :)

Önskar dig en fantastisk dag!

PuSs & kRaM! ♥

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jösses va läckert!! Hur länge har ni haft lägenheten? Hyr ni ut den då ni inte är där eller hur funkar allt, ekonomiskt?

2010-05-19 @ 07:55:10
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Åh vad underbart med riktig post, det är ju inte så vanligt längre.

Äntligen har våren och värmen kommit till Halmstad, vi har klarblå himmel, sol och 17 grader, lovely! Man riktigt känner hur glad man blir. Hoppas ni får en underbar dag iväg från byggarbetsplatsen. KRAM Lotta

Postat av: Wenche

Deter så herlig å se bildene, og å lese om ferien deres:))

Får SÅ lyst til å reise til Syden i sommer...men det blir dessverre ikke i år..

Ha en fin dag i VARMEN:)))

Klem:)

2010-05-19 @ 08:59:26
Postat av: Anonym

hoppas du har de sjukt bra i thailand, skulle vilja veta vart i phuket du är? :)

2010-05-19 @ 09:17:39
URL: http://ewrw
Postat av: EMELIE

hoppas du har de sjukt bra i thailand, skulle vilja veta vart i phuket du är? :)

2010-05-19 @ 09:17:55
URL: http://ewragne.blogg.se/
Postat av: Emma StarLeaf

Åh vill också till Thailand, så himla fint land. SKa kanske dit i Januari, men det är ju aslångt dit:(

2010-05-19 @ 10:10:02
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/
Postat av: Anna

dagens tänkvärda stämmer bra...

2010-05-19 @ 22:11:33
URL: http://hjarterdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91